• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Druvan

Petra: Jag tänkte också på Onsdag eller Torsdag som ev fikadag för annars är jag upptagen de andra dagarna.

Kan inte heller göra smilesgubbarna och undrar också hur man gör, Johanna. Kan man få en lektion kanske?

Tänkte att nu kan vi väl vara ute i god tid så det inte blir som förra gången.......................

• leolina

har aldrig varit där men vill väldigt gärna....fast det är ju så dumt med öppettiderna...stämmer aldrig med när jag är i örebro!

• Mussa Mus

Petra.....jajjemen Ebbe är på dagis då...han går tisdag, onsdag, torsdag å jag trorinte jag har nåtförmig denna vecka. fast åandra sidan är inte mitt minne så bra.

Var åxå till Nora idag men jag hittade faktiskt endel.Fast kläderna varjurätt urtvättade som du sa Johanna Hittade två par byxor å en tröja till Hilda som var okej och lego och böcker till Ebbe.

• Mussa Mus

Ha ha!!!! Hilda har fått sin första tand!!!! ....Äntligen!!!Idag kännde man nåt vasst!....kanske finns en anledning till varför hon sovit såknöligt sista dagarna!

• englamax

petra- förmiddag passar mig utmärkt men jag kanske inte säger så mycket
    får se om jag blir med på träffar i veckan kanske ska åka till mamma i dalarna

: håll ner upp pilen som sitter under Ä och tryck på komma tecknet , släpp nu alla knappar och tryck på bindestrecket nedanför Ö sitter den ..sedan håll in pil upp igen och tryck på 9 , så nu har ni en blink smile

: håll ner pil upp igen (under Ä) och utan att släppa tryck på punkt (under L) , släpp sedan alla knappar igen och tryck på binderstreck (under Ö) och slutligen håll in pilen igen och tryck på 9 . *9 GLAD ,8 LEDSEN*

• Peand

Åhhhh,nu rammlade poletten ner.....Ni har varit på bytar dagarna i Nora idag.....Fick för mig att ni kanske hade varit hos hon som säljer beg. saker hemma.

Var det mycket folk i Nora då? Har själv aldrig varit där men hört talas om att det brukar kunna vara hiskliga köer. Är det bara på hösten eller även på våren? Isåfall tror jag nog att jag ska ta mig en sväng till våren. Har nog gott om kläder för vintern men sen när han börjar närma sig ett årsdagen börjar det tryta drastiskt.
    Fast där emellan ska det visst vara mellandagsrea....Det är ju inte fel det heller!

• Peand

Jag startat väl en fikalista då, synpunkter på tid och plats tas gärna emot....

FIKAGÄNGET!!!
    Onsdag kl 10:00 Winer

Petra & Jonas

Måste bara testa:
    Hoppas att det funkar, verkar vara en hel vetenskap.....

• Peand

HAHAHAHHAHAHA! det gick ju.....
    Får nog skriva ut din beskrivning Johanna och ha här vid datorn, kommer aldrig ihåg detta annars....

• Peand

Jag igen
    Himla roligt.....Måste nog ta en break och förtära lördagens supé....Cambridge grönsakssoppa de lux med örtkryddor till...mums!

• englamax

BRAVO PETRA!! Det tar sig ..va inte så svårt va?!

Svar på tråden LindeMammor05