Petra.. skönt att det inte är nå'n fara med lillprinsen.
uscha för att bara få höra nått sån't. Härligt att han klarade testerna när du själv inte var helt säker på det, då blir man glatt överraskad
Å som du säger så, så länge de följer sin egen kurva så är det A'okej.
Morgan va spikrak upp, därför jag itne kan ta ner honom till en normalvikt, han har alltid legat på totalt översta strecket, samma nu med Joachim, kommer nog bli en liten trindis det med, Rasmus har alltid legat under strecket istället. Så de är ju väldigt individuella.
Jenny.. Grattis till dig också för att lillsessan klarade sitt prov
klart hon är fundersam, va e de för knepiga saker de gör säg, bäst att vara vaksam *s* smart liten tös.
Vår lillskrutt har haft en mindre bra dag idag, bara kinkat hela dan, men tror det är för att det vart för stressat igår, Kenneth jobbade em och själv hela kvällen med alla tre å de stora va väl inte på bästa humör på kvällen, fick dem inte att sova förrän straxt efter halv tio
så blev ingen direkt vila alls och det påverkar ju ammningen å blev tvungen att ta till tillägg här på kvällen när jag insåg att jag bara kunde pumpa ur knappa 20ml.. inte bra för det betyder tillägg inatt vilketj ag ogillar då det påverkar hans mage, vill inte hamna i en ond cirkel, men tur att han är hemma nu ikväll och imorgon, sen blir det två em kvällar till, men då är man mer beredd på det också.