• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Druvan

Johanna; Ta vagnen du om den får plats, Kevin kan sova i bilstolen eller i min famn.
    Vad snällt att Magnus hämtar oss.

• MaLevi

Petra: Linus heter Elins grabb.

9.00 blir bra då ska jag vara klar. Ses imorgon och godnatt på er!

• Peand

Jenny - Jag var nära men inte riktig rätt.... Kommer och hämtar dig vid 9 tiden.

Johanna - Vet inte om Jenny kommer ha vagnen med sig men jag kommer inte det iallafall, tror kanske inte att Jenny har det heller. Annars får vi knö in din vagn oxå. Vet inte hur vi löser det med din hämtning, men om jag hämtar Jenny vid nio så bör jag hinna lämna henne vid församlingshemmet och sedan åka upp och hämta dig. Kan väl inte vara hela världen om vi kommer någon minut för sent??

Sovplatser till Kevin och Max löser sig. Har vagnen, spjälsängen och madrassen som Jonas brukar sova på. Inte ska de behöva lida bara för att ni kommer till oss.

Johanna - återkom om transport lösningen låter bra!

• Druvan

Hallo, Hallo vart tog ni vägen?
    Vill veta ungefär när ni kan hämta mig och Kevin så jag vet,
    Är ju tyvärr inte med i er kyrkisgrupp.

• englamax

Peand- Om Jenny ska ha med sig sin vagn så ha kvar den i bilen så ser vi ifall min får plats brevid...annars ordnar det sig på nått vis! men det lät braatt du släpper av jenny och sedan hämtar mig..det blir väl enklaste lösningen ..annars får jag gå med bilstolen ner på stan och det blir juh lite tungt..

• Druvan

Hej igen!

Eftersom jag har en son som är mycket vaken nattetid så måste jag göra mannen sällskap och hoppa i säng för att orka ta hand om nattpasset och vara trevlig imorgon.
    Läser imorgonbitti om ni bestämt något mer och vilken tid ni hämtar oss, johanna vet var jag bor.
    Kram och Godnatt på er, vi ses imorgon!

• englamax

Nej jag hakar på druvan.....går o lägger mig så jag orkar upp i morgon...om jag inte har hört något från dig i morgon Petra, så fixar jag ner mig på annat vis, det ordnar sig alltid.
    God Natt *

• Peand

Jag kommer och hämtar dig Johanna, stämmer adressen på pappret som vi fick från BVC? Ringer dig i morgon om det blir några problem.

Druvan, vi kommer så fort kyrkis är klart. Slutar vid 12 tiden!

• englamax

Peand: norevägen...andra vänster när du kommer upp på hagaberg och sedan e det en parkering längst ner på gatan bakom sista hyreshuset.björkhagaskolan typ! toppen!!!

*god natt*

• englamax

* god morgon* mu hoppar jag in i duschen .......

Svar på tråden LindeMammor05