• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • MaLevi

Morots mamma: Kopparbergssläkten är mina kusiner Tony och Maria Larsson. De har båda familjer. Tony har 3 barn tror jag, dålig koll där och Maria har tvillingar som går i andra klass

BIO! Skriv upp mig! Måste bara kolla datumet så jag kan men såklart jag går om det är på hemmaplan Låter bra med att sätta upp lappar på kyrkis och bvc. Blir det då först en intresseanmälan och sen en bindande anmälan?!?!

En snabb titt blev det här så mycket av det ni skrivit har jag bara skummat, tyvärr. Men ni skriver så fort...

• Smindy

Hallå tjejer! Jag ska äta min sena frukost nu bestående av en stor mugg med kaffe, baguetter med majonnäs, kyckling, tomat & gurka!!! GUD vad gott!! Hoppas allt är bra med er! Jag är lite dålig på att skriva här men ni glömmer väl inte bort mig? hehe...

• englamax

mysan- ja va bra men då gör jag i ordning lappar som jag sätter upp på kyrkis på tisdag och på bvc ....precis, intresseanmälan!!

• englamax

fy va dött det va här idag då...e det bara jag som inte har ett liv och en jättesnäll unge som ligger och underhåller sig själv på golvet...... så man har tid att gå in och kolla läget lite då och då idag...eller just ja ..jag bor juh i lägenhet , som fängelse ni andra e väl ute i era trädgårdar och njuter av solen....

• Peand

Har inte tid med detta men råkade bara passera datorn!!!!!!
    Tyckte så synd om dig Johanna som var själ så jag tänkte bara säga hej!!

Lät nästan som om jag har tvingat dem att bo i husvagnen - helt fel.... De har en egen vagn med sig då de kör en liten tur genom Sverige. Försökte få de att bo här inne hos oss men icke sa nicke!!! Vi har ju dock plats i huset!Visade sig att treåringen vaknar någon gång mellan 5-5:30 varje morgon så det kanske är tur för oss att de bor i husvagnen.....

Hahahahah, träna Max att säga MorbrorAnton. ....Hur cool som helst...

Nä, nu måste jag visst gå och försöka vara trevlig igen...Gubbarna är i garaget - konstigt, och det är dags att fundera på middag. Hipp hurra!!

• Morots mamman

johanna.. felix har en morbror som är 1 månad yngre än sig själv å så har han en morbror som e 3 år och en som är 13 år å så en som är 23 då hihi ganska många å små....

• englamax

peand- ja va gulligt av dig.

linda s- jaha.. trode det bara va du och ronny?? men är inte din föräldrar tillsammans alltså och har fått barn igen på egna håll?

• englamax

peand- ja va gulligt av dig.

linda s- jaha.. trode det bara va du och ronny?? men är inte din föräldrar tillsammans alltså och har fått barn igen på egna håll?

• Druvan

Hallo Johanna!

Hur är det med Max och förkylningen?
    Här har det också blivit lite förkylt, få se om det blir värre.

Vad har du för planer till veckan, ska vi ses någonting?

Har haft fullt upp här i helgen med städ och tvätt, därav min frånvaro.

Svar på tråden LindeMammor05