• Peand

LindeMammor05

Maria - jag såg sånna inne i Örebro förra veckan HM, Kappahl m.fl....Ingen aning om det finns i Linde ännu, men det skulle inte förvåna mig...
    Har precis beställt från Ellos och mina "bara" saker blev ganska dyrt....Usch ja, men den dagen den sorgen och det är ju tur att man kan skicka tllbaka sakerna också om det inte passar..

• Peand

Maria - Du kommer väl på kyrkis i morgon???? Jag räknar med det.... Visst kan vi ta lunch efter kyrkis om ni vill....Det hinner ju du också Maria, eller?

Jenny - Tar vi varsin bil i morgon då eller samåker vi med min?

• Peand

Jenny - Jag hämtar dig vid den vanliga tiden....Ev två vagnar med då men det fixade vi ju förra gången...Tar med mig stolen också!

Cissi - Låter som om den mamman inte har tänkt hela vägen ut....Vet i och för sig inte hur många som var bjudna men det låter lite taskigt att utesluta fyra...
    Däremot tycker jag din idé om nyårsfest låter jättebra. Hoppas bara att du får med dig några fler föräldrar och gärna någon lärare.

Karolina - Har sett ditt meddelande och svarat...

Ska försöka se Cityakuten nu, om jag hinner. Vet hur det blir, sitter kvar här och vips så har jag missat halva programmet

• Peand

Cissie - Sviker du oss?? Hur kan du? Vad har Stockholm som inte kyrkis har?
    Ja, ja det är väl bara att acceptera läget...Håll tummarna för att Jonas sover vid en visst tidpunkt
    Jag hör av mig på torsdag om vilken tid jag kommer och lämnar mina barn...
    Hälsa Stockholm från mig - Kram Petra

• Peand

Cissie - Nä du, bussen rör jag inte om jag kan undvika...Har aldrig kört något värre....Dessutom är han full av bildelar så Pelle ska stå och sälja på mässan i Örebro på lördag. Tänkte att jag "lämnar in" J+J hos dig en kortis så kör jag in till stan och hämtar de andra. Tänk om de kunde skaffa bil och körkort
    Inte behöver du röja för oss...Det räcker med köksbordet så vi kan få en kopp kaffe

• Peand

Cissie - Jag förstår precis....Stod frukosten kvar?? Hemma med tre barn själv....Hör hans kommentarer ända hit
    Åh du, vi kan leka om du vill.....Inte nudda golv var väldigt länge sedan!!!

• Peand

Cissie - Återigen förstår jag vad du menar. Kan ju formulera det så här att du är inte själv.....
    Nä, nu är det dags för dagens höjdpunkt - 100 gr kyckling. Snacka om att man kan bli beroende av lite . Sen måste jag nog lämna över tangenterna till Pelle. Han håller ju inte på med poker men även Tradera är visst beroende framkallande

Ha det så himla bra med hela familjen i Stockholm och gör något riktigt roligt - shoppa loss!! Ses på torsdag.....

• Peand

Häääääääääär ääääääääääääääär jaaaaaaaaaaaaaag.......
    men jag ska ha middags gäster snart så jag har tyvärr inte tid att sitta här....Återkommer senare under kvällen....Sorry Linda!
    Allt bra annars??

• Peand

Johanna - Klart att jag inte sviker
    Vad blev det nu för tapeter till Max rum?? Jag är så nyfiken!

Jesper köpte en reflex som en döskalle, har lovat att ha den på skolväskan. Han var så lycklig att du tipsade om vart de fanns. Tack! 30:- kan det vara värt att göra honom glad.

Kan berätta att kolapajen blev uppskattad......

• Peand

Maria - Sånn dålig mamma som bara jag kan vara var jag ute och gick på landsvägen igår med båda barnen i dimma och skymmning....Hade glömt våra reflexvästar hemma och blev överraskade att det blev mörkt så fort. Var evigt tacksam för Jonas reg. skylt på vagnen som lyste upp ordentligt. För övrigt hade vi bara ett reflex...
    Så nu blir det till att pynta vagn och jackor med reflexer....
    Johanna tipsade om lite häftigare reflexer på Blå Porten, spöken och döskallar...Passar min sjuåring perfekt...

Svar på tråden LindeMammor05