LindeMammor05
Johanna - än så länge känns den bra och det hoppas jag att den fortsätter med över natten. Annars blir det inte roligt.....
Att åka till Kumla lät ju inte som en dum idé...Vi kanske kan ta en fika träff där oxå??
Johanna - än så länge känns den bra och det hoppas jag att den fortsätter med över natten. Annars blir det inte roligt.....
Att åka till Kumla lät ju inte som en dum idé...Vi kanske kan ta en fika träff där oxå??
Johanna - Har han Laban kläder också - ja alltså "gubben" i Kumla??
Attans - nu kom Pelle plutten in från garaget och tycker visst att det är hans tur att sitta här. Med andra ord - dags för soffan alt sängen för mig....
Godnatt......
Här är jag iallfall.....
Skulle bara in till Fyndhuset ett litet ärende starx efter lunch och nu kom vi hem.... Hade inte vagnen med mig eller någon mat till Jonas....Hittade som tur var en provpåse från Nestle på havregröt i skötväskan, så han fick mat iallfall. Sova fick han göra i en binge (alltså en sån där låda i trä som står på SJ-pallar) full med handdukar inlindad i mammas jacka. När han sen vaknade pallade vi upp honom i en annan binge full med tröjor, perfekt att sitta i...Dock verkade det som om det inte var världens roligaste att titta på mamma, mormor och plastmormor när de hängde upp kläder, konstigt!! Pappa Pelle, morfar och brorsan fick ge sig i väg på en akut utryckning till Örebro för att hämta mer butiksinredning. Tog tid men blev kanon bra.Allt går att lösa om man bara vill ;-9
Jenny - Lät som en rolig men varm, trång och lite stökig fest. Vad skönt att Levina ändå var glad och pigg så länge. Hoppas att _allt_ gick bra
Skönt att du inte känner för att gå ut och gå i morgon, har massor att göra här hemma som jag då inte har en ursäkt för att slippa....
Johanna - Magen skötte sig fint och en så länge har jag inte märkt några tendenser till att ha hamnt ur ketosen. Peppar, peppar!! Ska prova ikväll igen.....
Maria - Det lät som en riktig god middag, men sexrätter....Maffigt! Tänk den som ändå hade sånna kompisar.....
Åh, vad duktig Lina var. Sånna stunder värmer i modershjärtat och det blir sprängfyllt av stolthet.
Maria - jag ska inte börja äta igen på "ritigt" utan jag ska se om jag kan få igång förbränningen bättre genom att tillsätta lite proteiner. Har gått lite segare än vad det borde nu de sista veckorna. Om allt går som det ska bör jag kunna vara kvar i ketosen iallfall. Igår var det fyra veckor kvar till min riktiga pause och det är först då jag börjar äta på riktigt, denna kropps chockering ska jag bara göra i några dagar...
Johanna - nej jag har inte ätit ännu. Vill inte det när Jesper är vaken. Han är så duktig och påminner mig hela tiden om att jag inte "får" äta och jag vill inte ens utsätta mig för att försöka förklara varför jag äter lite. Tror inte att han skulle fatta, för det gör jag ju knappt själv
Men nu ska jag ta lite kyckling och ett glas Pepsi och kolla om det finns något bra på tv. Rena lyx stunden.....
Karin - Det lät inte roligt....Har inte hängt med att det har brunnit någonstans...När hände det?
Karolina - Har inte hunnit ta dagens skrovmål ännu, händer för mycket!! Men nu plingade micron att bitarna är varma och klara...Se otäckt mycket fram emot det....Farligt!!!
Skönt att du kom in nu iallafall....
Linda - Får ni inte nog av detta snart? Smittar ni om varandra eller vad håller ni på med?
Var det bara feber eller något annat, kan ju vara tänder isåfall! Har hört rykten om att schalkansfeber går men är inte hundra på hur det yttrar sig....
Usch vad jag tycker synd om er!!
Karin - Var inne på NA och såg vad som hade hänt. Stackars små grisar! Måste kännas konstigt att se arbetsplatsen nästan helförstörd. Skänt att vara mammaledig då kanske?
Nä, _nu_ ska jag lämna stolen ett tag iallafall
Linda - Känner igen det där att gå och vänta på tänderna, skyller allt på att det måste vara tänder men ut kommer inga....Förstår att det måste vara jobbigt för er alla, man vill ju inte att den lilla plutten (eller den större heller) ska ha ont. Problemet är ju bara att de itne kan berätta vad som är felet. Våra stora pojkar kan ju iallfall förklara var och hur det gör ont.
Hoppas att det ger sig snart....
Karin - förstår om du känner dig lite maktlös hemma och jag atnar att man börjar fundera på vad det här innebär för framtiden....