• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • MiniStumpan

En träff i nästa vecka skulle vara trevligt. Då kanske jag har kommit in i lite mer rutiner. Men än känner jag att jag får ha det lite öppet. Även vad gäller fikan heögen efter påsk. Känner att jag behöver bli lite varmare i kläderna innan jag vågar mig ut själv med lille Max utan att Andreas följer med.

Kul att höra din berättelse Sara O. Din och min förlossninga var verkligen raka motsaterna från varandra. Min kille hade ju ingen tid att vänta precis.

• MiaMitisen

Ska vara hos bm klockan 9 på onsdag, men antar att det inte blir så tidigt.

• Tehus

Lunch på onsdag då om jag fattat det hela rätt. Tid?

Nu såg jag Saras berättelse i den "gamla" tråden också. Bra jobbat Sara! Härligt att det känns som man får sin belöning till slut i alla fall. Skönt att höra alla lyckliga mammor, nu börjar tillochmed jag inse att det ska komma en liten älskling till slut.

• Knuff

Onsdag fungerar bäst för mig, ska till bm på tisdag vid lunch. Det är det som är bestämt men man kan ju inte planera allt

• lillaC

Vi ska till Bvc på ons kl 10:40, så vi kan efter det. Vet inte riktigt hur lång tid det tar, det är ju första besöket!

Om det kommer fler stora barn som Noah kan leka med, så får han också följa med. Det beror väl lite på vädret också, min stora prins gör sig bättre utomhus...
    Jag vet inte riktigt om jag vågar mig på att amma ute ännu om det inte blir varmare.

• HannaJohansen

Jag kommer gärna, men bara med den lille. Samuel är hos dagmamman till 16 på onsdagar.

Mia: Lycklig är du som skall till Ullared - min favoritplats på jorden...fast inte när man är fattig mamma.

• Annapanna79

Attans jag som är ledig på onsdag men har både mvc och banken sen ska jag kolla på takpannor.
    Så jag hinner nog inte till lunch det var ju synd.

Annars är jag ledig tisdag också och då är busfröna hemma så om det är nån som vill träffas och leka ute med de stora barnen så gör jag gärna det. Det ska ju bli så himla fint väder sägs det.

• Projekt Lennart
    MiaMitisen skrev 2009-04-08 15:04:47 följande:
    Nu har jag planterat om mina orkideer. Kan inte ett skit om växter så vi får väl se hur det blir. Kan ju knappast bli värre. Nån som kan rekomendera någon bra nybörjarbok om växter och trädgård? Skulle behöva lära mig lite nu när man bor i hus.
    Hallå Mia!

Vi fick boken "Vår Trädgård" när vi flyttade in i huset, den är typ som Vår Kokbok, fast för trädgården. Står lite om allt mao :)
  • Projekt Lennart

... + jag är INTE avis på er som ska träffas, jag längtar jättemycket till påskhelgen är över så att jag kan sitta på kontoret hela dagarna igen.

Nästa helg (den efter påsk alltså) har jag och sambon planerat in att kolla vägen till Borås förlossningsavd och att fixa med babyskydd och allt vad man nu behöver... Hoppas dock att det kommer finnas tid för fika - vill så gärna träffa er snart igen.

Glad påsk på er!

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3