• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • MiaMitisen

Caroline: förstår verkligen hur du känner dig. Fast jag har inga problem att bara ta det lugnt. Men hur mycket man än vill greja och dona så finns inte den riktiga orken där.
    Har inte hört vilken dag fikan blir än.
    Hade varit kul att komma med.Men antingen ehöver jag barnvakt eller så får vi ta fikan här. Patrik är i Oskarshamn i veckan igen.

Nu är det lite finare väder ute.... Himlen är i alla fall blå. Får nog ta en liten promenad med Oscar sen när han har kommit hem.

• MiaMitisen

Klockan 12 var det va??

Från soffläge till otroligt rastlös! Tur man känner folk som börjar jobba sent. Nu blir det rusta och sen lunch på paprika.

• Projekt Lennart
    MiaMitisen skrev 2009-04-14 11:10:31 följande:
    Klockan 12 var det va?? Från soffläge till otroligt rastlös! Tur man känner folk som börjar jobba sent. Nu blir det rusta och sen lunch på paprika.
    Ha, ha, ha. Got ya! Inga problem att ta det lugnt var det va
  • MiniStumpan

Ja men då säger vi 12. Brukar det vara mycket folk där vid lunch? Jag har aldrig varit där.

• MiaMitisen

Caroline: tyst nu! Det brukar inte vara några problem då då. Haha! Tror det va för att solen tittade fram.

helena: ja det kan vara ganska mycket folk.

Nu ska jag ta och greja lite. Man får passa på medans orken finns.

• Thursday

12 blir finfint, jag är tjejen med den pippigula barnvagnen för er som jag inte träffat förut!

Idag blev Axel godkänd på sin tvåmånaderskontroll, och vi är helt övertygade om att vad doktorn sa om att han är väldigt framåt för sin ålder inte är något som de säger till alla Stora killen är redan 60 cm!

• Tehus

Helena: Har inte du fått inbjudan till lunchen på facebook? Jag trodde den gick ut till alla medlemmar i gruppen... Eller finns det flera Helena?

• MiniStumpan
    Tehus skrev 2009-04-14 15:27:14 följande:
    Helena: Har inte du fått inbjudan till lunchen på facebook? Jag trodde den gick ut till alla medlemmar i gruppen... Eller finns det flera Helena?
    Jo jag såg det nu... Den försvann med alla andra förfrågningar som man får på facebook.
    Har inte förstått varför man måste få 1000 skickade förfrågningar om "heart", "game", "quiz" på facebook. Jag tittar aldrig på dem ändå.
    Men nu har jag i alla fall bekräftat att jag kommer i morgon.
    Hoppas att det fungerar bra med min lille grabb. Känns lite nervöst måste jag säga att åka till en restaurang helt själv med honom. Hoppas han är på sitt bästa humör...
  • Thursday
    MiniStumpan skrev 2009-04-14 17:51:23 följande:
    Hoppas att det fungerar bra med min lille grabb. Känns lite nervöst måste jag säga att åka till en restaurang helt själv med honom. Hoppas han är på sitt bästa humör...
    Visst är det lite nervöst? Axel och jag har ätit lunch ute en gång och det gick väl sådär... men de får väl vråla ikapp
Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3