• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • Tehus

Tack för alla gratulationer! Nu är vi godkända av läkaren och har fått komma hem. Kan berätta mera senare.

Sara W: Vad skönt att ni ska få komma igång äntligen! Hoppas allting kommer gå bra (det gör det helt säkert).

Oj, nu vill han ha mat!

• MiniStumpan

Lycka till Sara. Vad kul.
    Det är en fantastisk upplevelse som du har framför dig.

Härligt att nio hsr fått komma hem Åsa. Njut nu av er lilla bebis. Ser fram emot att se det lilla miraklet.

Kan ni inte bestämma dag och tid för fika så får jag seom vi kan komma. Vet inte ännu hur morgondagen ser ut men söndag tror jag att vi kan fika när som.

• simsarabim

Good luck Sara !!!! Skönt att väntan är över!!

• Knuff

Tack för alla tummar ni håller!
    Här har jag kolhydratladdat med pasta till både lunch och middag. Följer upp med en påse små godis... Sitter i soffan och vilar inför morgondagen... kanske redan i natt... Fjärilar i magen!!

• efia

Å Sara, underbart! Vad spännande att han är på väg nu, kommer invänta rapport med stor nyfikenhet. :)

Själv har jag jobbat sista jobbdagen idag. Känns mycket märkligt. Har inte fattat hur gött det faktiskt är än, känns mest lite tomt. Skulle tro att det har gått över ungefär tills imorgon lunch.

• MiaMitisen

Välkommen tillbaka Åsa. Hoppas ni mår bra.

Lycka till nu Sara! Gud va härligt!

Det blir ingen fika för min del... Har fullt upp tyvärr... Nu är det frukost, sen börja plocka lite....
    Ha en underbar lördag!

• solima

God Morgon!
    Hur blir de med fika i helgen? Känns som inget är bestämt riktigt...

• lillaC

Vi fikar gärna imorgon, men hellre vid 13-14 tiden. Då kan hela familjen vara med utan att paja aptiten för lunch...

• MiaMitisen

Nu är vi hemma igen. Har varit och kikat på badkarsrallyt i partille, shoppat på Polarn & Pyret utan att betala (glömde självklart kortet hemma) så det blir till att åka tillbaka imorgon. I övrigt har dom massa rea där nu. Köpte första bebisplagget. Klarade mig från en poliskontroll i partille, vilket var tur efter som även körkortet låg kvar på köksbordet.

Nu ska jag ta och börja plocka och städa... har ingen större lust men men.. Oscar är ute och leker i sin fina sandlåda. Sååååå det är väl bara att sätta igång då... suck....

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3