• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • Projekt Lennart

Härligt att höra att er lunch var bra - längtar tills jag också kan vara med

Jo, jag hade allt tänkt plaska idag. Hoppas att de har fel på bassängen så att den inte är så varm som den brukar - jag blir alldeles matt bara av att tänka på den varma bassängen. Går runt som en levande kamin. Tur att jag har eget rum på jobbet så att ingen annan störs av att jag har öppet fönster hela dagarna iaf

Var på föräldrautbildning nu på fm och fick se film om förlossning. Jag måste då säga att jag mest av allt är lite förundrad över att bebisarna är så stora när de kommer ut. Hur får de plats i magen, och hur i hela fridens namn kan de få plats på vägen ut?!?

Ses förhoppningsvis i kväll då Anna och Emma och WW (hur ser du ut så att vi kan heja på dig?)!

• HannaJohansen

Tack för trevlig lunch igår, det bar kul att få ansikten på några av er och se era söta bebisar och stora magar. Det är så många med i denna tråd och jag blir lite förvirrad av alla signaturer eller vad det kallas. Jag såg att Mia hade gjort en lista på signatur och riktiga namn i den förra tråden, väldigt bra.

Ännu en härlig vårdag, jag blir så sugen på att handla massa blommor nere vid Hydro men jag får nog vänta på barnbidragen på måndag....

Ha en skön dag!
    /Hanna

• MiaMitisen

Nu har jag tittat på 3e beckfilmen. Kan ju inte bara sluta titta en dag för att det är fint väder. Det skulle ju vara att bryta trenden.
    Nu ska jag i alla fall ta tag i ett förfallet hus. Sen ska det packas lite saker och sen ner och hämta Oscar. efter det åker vi till mamma och pappa. Ska bli mysigt att komma dit ut och grilla och umgps lite med dom. Imorgon bär det av till Ullared!

Men som sagt... först ska det städas lite.

• solima

Grattis Åsa!

Var hos BM idag.. tänk vad lite siffor kan göra. Jag känner mig som en ny människa !
    Mina värden såg väldigt bra ut.

Jag längtar så tills jag oxå kan luncha och greja men snart .. ska bara jobba en vecka till.

Hoppas det är bra med er andra.

Kram

• WonderfulWord

hej

var också hos BM idag och jag tog blodprov alldeles själv och det är en stor bedrift eftersom jag har en enorm spruträdsla. men jag hade Emlat båda armarna...
    nu har jag varit och badat och det var bra idag behvöer röra lite på mig.
    dessutom bestämde jag mig att jag skulle hinna både laga mat och klippa ner rosor och plantera de nya bjärnbären och jordgubbarna jag köpte idag så det blev en hel del stresssigt.
    jag vill gärna komma på en träff men till helgen är jag helt körd så det får bli nästa gång.
    Katarina

• lillaC

Hej!

Har vi bestämt om det blir fika till helgen? Viken dag i så fall?

• Projekt Lennart

Inget bestämt men jag skulle jättegärna fika på lördag (VEEEEEET att jag skrev söndag innan, men man kan väl ändra sig )!

• Knuff

Nix, inget fika! Har beställt bebis!
    Var på Östra i dag och vi ska in i morgon bitti för en koll och eventuell igångsättning. Om det inte blir i morgon så blir det söndag Tjoho! Enligt tillväxt-ul ska han väga 3717g och har 96 mm i diameter på skallen. Alla prov såg bra ut men det var lite fostervatten, därför ville de få igång mig. Känns bra att det snart är dags. Det dyker väl upp info efter helgen!

• lillaC

Å så spännande, Sara! Tänkte just på dig när jag åkte förbi dig och undrade hur du har det. Ser fram emot rapport efter helgen!
    Kram Titti

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3