• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • lillaC

Vi är hemma på tisdag och leker gärna! Så kan jag med lite bättre samvete lämna Noah hemma med Andreas på onsdag och luncha själv....

Anna, vi kan väl höras på tisdag morgon? Om det är någon annan som vill vara med på tis är det bara att hojta till!

• Tehus

Ojoj, nu blev det mycket här! Roligt! Är det nu såhär det är planerat:

- Lekträff för "stora" barn tisdag
    - Lunchträff onsdag (när, var?)
    - Fika på helgen (är det någon dag bestämd?), Aspenäs kafé kl 11 antar jag...

Är det någon mer än jag som är förvirrad? =)

Jaha, så var det någonting med att jag skulle "ploppa" på måndag, det tror jag inte att jag kommer ha tid till med det här schemat... =)

Glad påsk på er stora som små!

• solima

Mia: Galet, ja, världen verkar som sagt liten ibland. =)

Jag måste nog bättre mig ... var ju massa skrivit sen jag var inne sist. Var ju även tvungen att läsa allt.. man kan ju missa något kul ;)

Hej Hanna!!

Glad påsk på er alla!

• MiaMitisen

Caroline: tack , så ska jag ta och titta på den. jag bör väl egentligen inte ens vara i en trädgård för trädgårdens egna skull.Men ibland har man tyvärr  inte så mycket val.

Lunchen på onsdag är jag med på. Så länge det inte blir hyperstress till att jag ska hämta oscar vid halv två. Men det ordnar sig nog.

Nu är mina grabbar med grannen  hans garage och grejar med fyrhjulingarna. Dessa pojkar....

Hanna: oscar pratar om "masvel"(=samuel) hela tiden. "Ska vi åka till honom nu?" Tror hn hade roligt bort hos er.

Nu sk jag ta och börja lite med maten. Det blir grillad entrecote med klyftpotatis och tzatziki idag. Mumma! ( och en alko-fri öl till det)

• lillaC

Så här tror jag:

Tis: Lek och fika el. lunch för stora och små barn någonstans på Hallsås. Vuxna som är hemma och pratsugna är förstås också välkomna! Kolla in här på morgonen så bestämmer vi närmare var vi är.

Ons: Lunch på Aludden, är kl 12 ok för alla?

Nästa helg: Fika lör eller sön. Vi har väl inte riktigt bestämt när ännu?

• Thursday

Onsdag kl 12 på Aludden är bokat! Hoppas Axel är lite mer samarbetsvillig än han var idag, på vår första ute-lunch. Han verkade inte gilla Kafé Vallgatan så mycket

• HannaJohansen

Hej,
    Mia: Oscar är alltid välkommen, säg till Partik att stanna till här om de är ute och kör under påskhelgen, vi skall vara hemma och greja i det fina vädret som de utlovat.

Jag och Alex kommer gärna med på lunchen på Aludden.
    Skall bli kul att få ansikten på er som jag inte träffat tidigare.

GLAD PÅSK!!

• Tehus

Lunch onsdag kl 12 funkar för mig, lägger upp det som event på facebook också då....

Ska bli roligt att träffa flera av de små!

• WonderfulWord

hej

ny inflyttad till lerum och har bf den 6/5 så det är snart. jag och sambo har varit ett par i snart 8år och detta är vår första bebis om man inte räknar våra två katter som är som små bebisar hela tiden tycker vi.
    vi är båda 28 år än så länge och längtar nu en hel del tills vår lilla Philip vil titta ut.
    Katarina

• MiaMitisen

Hejsan Katarina och välkommen till tråden. Kul att du hittade hit.

Idag springer oscar runt i shorts här på tomten. Han blev överlycklig. Själv har jag städat lite och plockat och dammsugit. Så nu är det lite lagom rent för att det ska komma lite släkt och 3 hundar imorgon.

Min mamma och pappa är på väg hit nu.SÅ det blir väl en liten promenad i det underbara vädret.

Öxerydsbor (och även ni andra): vi ska ju ha en första majbrasa på "våran" äng. Ska ni dit?? "Ängen" bakom det stora blåa huset vid busshållplatsen.

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3