• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • Thursday
    Annapanna79 skrev 2009-05-18 22:24:46 följande:
    Mamma pappa barn i partille säljer också ergo om man inte vill åka till stan
    Tack för tipset, men jag är egentligen mest sugen på Manducan eftersom den kan användas från nyfödd utan tillbehör. Och sen vill jag alltid gärna åka till stan, blir nipprig av att "bara" vara hemma för länge

Vad gäller EDA så tog ju jag inte den, och fick ändå värkstimulerande dropp och sugklocka så det finns ju inga garantier. Jag är nöjd med att jag inte tog den, det passade mig
  • Tehus

Saror, Marie, Titti, vi kan vara här imorgon. Det är lite rörigt men jag fick iaf Åke att springa över golvet med dammsugaren igårkväll (stackarn). Ni får helt enkelt se stället så som det brukar se ut =). I frysen har jag lite bullar (Findus) som jag kan tina och kaffe och te finns det alltid. Vad sägs om drop in kring 11-12?

Eftersom både Eniro och GoogleMaps visar vägbeskrivningar där man inte kommer fram med bil så kanske en vägbeskrivning kan behövas: Sväng av från Aspenvägen vid Ibis hotell där det står "Pizzeria" på en skylt. Följ vägen till Pizzeria Blå huset och sväng höger direkt efter och därefter vänster på en gång så är ni på vår gata, vi bor på nr 19. Mitt nummer finns förstås på telefonlistan, ring om ni inte hittar!

• lillaC

Caroline- små randiga, tjocka bebisstrumpor som är riktigt bra finns på Ullared. Annars är det riktigt svårt att hitta strumpor som sitter kvar på de små fötterna!

Vi ska ju till läkaren på bvc imorgon, tror att det är kl 11:45. Ev kommer vi upp till dig Åsa en sväng om det är så att det känns som att det funkar.

• Knuff

Tack för att vi får vara hos er! Jag städade på samma sätt i helgen. Arbetsfördelning: ska du eller jag amma? Den som inte ammar städar....

• MiniStumpan

Åsa vi skulle också kunna tänka oss att titta förbi en sväng. Vi satsar nog på att komma vid 11 då.
    Kul kul

Roligt att de äntligen gjort nytt pass på vattengympan. De gamla låtarna var ju sååå tradiga. Men tre låtar med mage är la inte så käckt för gravida tjockisar. Hur tänkte de där? Kul att måndagsledaren själv är gravid. Det var hon jag tyckte var bäst.

Nu får det bli en snabbpromenad innan jag börjar med maten och planterar alla växter jag köpt idag. Kanske kan jag få lite fint på min lilla pytte altan.

• solima

Carro: Hos oss går det väldigt bra. Isa är en så himla snäll bebis (än så länge.. ) sover och äter bra. Jag är väldigt sugen på att få komma ut bland folk. Vi har haft en del besök och då får man ju försöka se till att vara hemma ;)

• liökel

Nej, de nya övningarna på vattengympan var väl inte helt okomplicerade med en stor mage i vägen, men tack och lov för de nya låtarna!! Synd bara att det kommer nu när det inte är så många gånger kvar.

Emma: Stort grattis till lille Sixten och skönt att höra att du har ett positivt minne av förlossningen. Det känns tryggt och bra för oss som närmar oss den stora Dagen med stormsteg! Bara att hålla tummarna för att ngt av sjukhusen ska ha en plats ledig i juni...

• MiaMitisen
    Hejsan alla mammor, bebisar och magar! {#lang_emotions_sunny}

Hoppas ni mår bra. Det gör jag. men är väldigt trött nu för tiden. Tänk att sovande händer kan förstöra nattsömnen så...
    Så av den anledningen blir jag hemma imorgon. Känner att jag måste vila/sova imorgon medans oscar är på dagis.
    Sen är det full rulle i helgen igen. En dag mindre på dagis plus att vi ska åka till High Chaparral. Så krafterna lär provas. Kan ju hoppas på att bebisen tycker att det blev lite för mycket att ligga där inne efter helgen så den vill komma ut. Men dröma kan man ju alltid.

Nu har oscar och jag varit ut och planterat smultron. {#lang_emotions_flower} Så nu ska det göras mat. Klockan bara rusar iväg ser jag.
  • simsarabim

Hej igen! Åsa,då ses vi imorgon mellan 11-12, jag slår en pling om jag kommer fel! skoj!

• Knuff

Vi ses hos Åsa! Marie plockar upp mig så vi dyker upp tillsammans!

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3