• GladaVirre

Nya EnköpingsTråden!!

Hejsan & Välkomen!

Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
    Kanske förbättrar vi oss t om??

Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
    Och alla gravida, of course!!

Kramar!

• Svar på tråden Nya EnköpingsTråden!!
  • Sodaspring

Jag bodde i stockholmsområdet innan jag träffade Klas, blev kär, flyttade till enköping, förlovade mig och blev gravid.....

• Sodaspring

Jag bodde i stockholmsområdet innan jag träffade Klas, blev kär, flyttade till enköping, förlovade mig och blev gravid.....

• Dessie

Sodaspring: var i Sthlm bodde du? Min man är född & uppvuxen i Upplands Väsby, och jag flyttade dit till honom + vi har bott i Jakobsberg.
    Jag har bott i Tensta & Rinkeby, jobbat på Kungsholmen & i Väsby & i Akalla.

• Sodaspring

Jag är född och uppvuxen, nästan hela mitt liv, i salem...ligger närmare södertälje än sthlm egentligen....men ändå...08'a i vilket fall som helst.... Jag jobbar fortfarande i Årsta

• Dessie

Just det, jag glömde ju att jag har ju jobbat i Kallhäll oxå.
    Salem - det ligger ju motsatta hållet.

• tesslita

jag bodde på kungsholmen i sthlm innan jag flyttade till denna lilla stad.
    det är lite skillnad.

• anka80

Hallå allihop!
    Här kommer ännu en inflyttad enköpingsbo. Flyttade hit mars 01 för kärlekens skull från Östhammar.
    Ha en trevlig helg allihop.
    Anna

• GladaVirre

Sodaspring: jamen nu såg vi dig iaf Bra o göra sig sedd!!

anka80 och sodaspring
    Välkomna till enköping, hoppas ni kommer trivas hära. Det är nog 50/50 för vilka som trivs och inte trivs.
    Jag brukar gå ner på öppnaförskolan med min son Alex 10 månader Jag är även ute på promenader och stan så ofta som möjligt.
    Vi har bott här i ca 3 år nu,..puhh... Vi bor på nedre lillsidan mitt emot Västerledsskolan,. vet ni då?

Igår gjorde jag mitt första prov i data körkortet. Det har varit ganska tufft o plugga, tar hand om alex själv + heltidsstudier... MEN jag fick VG, på svar ifrån MVG ,,,åhh så besviken jag blev...när man är såå nära...

Är det nån här inne som har hört talas om "lilla ullared" som ligger här utanför Enköping?
    Det ligger i heby eller nån annan liten by... Men förmodligen heter det inte "lilla ullared" längre pga att det inte fick... Nån som känner igen detta?
    Dit ska jag så fort som möjligt!!

Ett annat tips är: jag var på ÖB här om dagen och köpte lite tomtar. Det fanns en låda där med 3 st huslyktor som man målar själv,. stora och jätte fina!! Men får med färg och penslar i lådan, det blir kanon fint. 50 k för en låda.

Händer det nånting snart här?

Ha det alla kramas

• GladaVirre

usch jag har såå tråkigt idag,. är så slö och vet inte vad jag ska göra. Tvättid i morgon,. men idag har jag ingen aning..=/
    hmmmmmz,. *gnäll gnäll*

Svar på tråden Nya EnköpingsTråden!!