Nya EnköpingsTråden!!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Eftersom jag inte kunde sova så satte jag mig här. Konstigt att man alltid hamnar här på familjeliv när man surfar omkring.
När jag ändå surfade runt så satte jag in bilden på mitt nya syskonbarn i mitt bildgalleri i mitt krypin om någon av er är nyfiken. Jag tycker hon är söt.
Nu ska jag gå till sängen och sova lite till om jag kan...
Hur har ni det alla ???
Själv håller jag på att krya på mig efter förkylning... Hostar och skräller...
Annars händer det inte så jättemycket. eRik har vi varit iväg med till husläkarakuten för han trillat. Viste ni m att vi har en husläkarakut här i enköping ??
Det viste inte jag, men men...
Thomas växer och står i.. vart 3 månader igår..
Nä ha det så bra med er alla..
Anna med M. E .T
Kul att ni kommit igång med en ny tråd! har saknat er, även om jag inte känner er eller skriver själv särskilt ofta så är det alltid kul att läsa om er! Är väldigt avis på era cafeeplaner då det är en dröm som jag själv haft länge! Lycka till!
Michanna: jodå, vi har en husläkarakut här. Det finns ju en husläkarmottagning på lasarettet (brevid barnspecmott) - där har dom husläkarakuten på lördagar & söndagar så att man inte ska "belasta" den "riktiga" akuten med "bara småskit" som t.e.x förkylningar.
GladaVirre: jag ska operera magen den 24/11, men sen efter sjukskrivningen kan jag jobba på ditt café - jag har kassavana.
Händer inte så mycket i denna tråden längre. Synd. Jag som tycker att det är kul att läsa om vad som händer i era liv.
Här händer inte så mycket. Fortfarande arbetslös och söker jobb. Börjar bli långtråkigt att gå hemma nu.
Virre: Hör av dig så vi kan träffas om du vill snacka mer om cafét. Du har ju mitt nummer. Jag vill fortfarande göra det. Vill du?
Kram på er alla.
Hej hopp!
Kikar in som hastigast när Noel sover - fortfarande efter 3h (!). Han är förkyld och behöver ta igen sig och jag ja, jag vet inte vad jag ska hitta på så här hamnar man.
Jobbar och står i och det är så kul att jobba igen. Noel blir dock sjuk ca 1ggr/mån, men vi får mkt hjälp av svärföräldrarna som kan vabba ibland. Hela v 44 är jag L*E*D*I*G JIPPIE! Ska försöka vila upp mig igen för det sliter att jobba
Håller på att renovera för fullt - kika gärna in i fotoalbumet där jag lagt ut lite bilder - och just nu är det köket som ska rivas ut och få allt nytt. Nytt golv, nya vitvaror (läs silvriga), nya stommar och luckor och nya väggar. Har rivit ner en vägg så nu blir det öppet mot vardagsrummet och så läckert (hoppas jag) innan jul (hoppas jag igen).
Annars rular livet på med babysim, renoveringar, jobb och att försöka få vardagen att rulla på med allt vad det innebär med städning och matlagning och tvätt och att hinna umgås med vänner och sin familj.
Hur har ni det? Bara bra får man förmoda!
*Kram*
Är lite nyfiken, så jag undrar var i Enköping alla bor - jag & min familj bor på Lillsidan, på Slånbärsvägen. Eller om man ska va noga - Havsörnsgatan med olika grändnamn på gårdarna - vi bor på Stenfalksgränd.
Vi bor numera i bergvreten.. På själva bergvretsgatan.. bodde ju på övre lillsidan förrut innan vi fick större..
Michanna - jodå, var du bor/bodde vet jag *fniss*