Nya EnköpingsTråden!!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Ja nästan rätt! =) Min mamma och min EX lådsaspappas mamma Monika hade affären ihop
Inte min farmor,. usch ;)
En lillebror Tom och lillasyster Patricia
Va roligt!! Att jag inte tänka på det innan,. jag brukar ju se dig här i Enköping.. hehe
Oriflame?? Va e det??
Just det ja, det var ju din LÅTSASfarmor.
Har du fått en lillasyster oxå? Hur gammal är hon?
Oriflame - det är smink, ansiktskrämer, hudkrämer, parfym, fotprodukter, hårstylingprodukter, schampo, tvål, finns även schampo mm till barn - ibland finns det leksaker till barn, ibland finns det assecioarer (hur det nu stavas?!) - typ "aftonväska", neccesär, hårborstar & kammar, hårspännen, mm.
Det är mycket möjligt att jag har sett dig oxå fast jag inte har tänkt på att det är du. När min mormor levde brukade hon säga "Alla känner apan men apan känner ingen", *fniss fniss*
Glada Virre: bor du på Tornfalk 6? Jag var o lämnade post till dig en ggn när brevbäraren hade lämnat fel - vi heter samma efternamn som dig och så bor vi oxå på nr. 6 fast på Stenfalk.
Blev just uppringd av nån som ville ge oss en resa till Karibien - är det inte nån som luras om nåt sånt bara för att man ska ge sitt kontonr????
ge inte ut ditt kontonummer!!!! skriver mer snart!!
goddagens allihopa.
hur är det med enköpingspinglorna?
själv så är jag så less på denna isolering som jag hamnat i sedan jag blev
gravid.
har nu i 7 veckor mått pyton och den senaste veckan så pratades det om att jag skulle
läggas in på sjukhus för att jag varken fick behålla amt eller vatten..
kräktes hela tiden.
idag känns det lite bättre dock så jag hoppas jag slipper sjukhuset..
funderar på att gå och klippa mig snart.
tidigare klippte jag mig hos Tottes hår och dom är ju på tok för dyra!!
tänkte om någon av er vet någon annan frisör som är billigare som ligger inom enköpings centrum?
jätte tacksam för svar
sitter just nu och funderar på att försöka ta mig till affären snart.
är toksugen på cheesecake och det vill inte släppa
hoppas ni får en bra dag allihopa!
*kramar* / tess
Dessie: Åh jag kna inte räkna på en hand så många gånger som jag lämnat post till andra. Jag blev tokig på det där, och ringde som bara den o klagade. Det är faktiskt inget man kna slarva med. Tänk om dom lämnar bort nått jätte viktigt brev. Tack så mycket att du lämnade det!!! Hoppas alla gjorde som dig *kramar*
Lillasyster är 12 år, så hon är inte liten
Och nä inget smink här tack, har du inge kul för killar ?
Tesslita: Mår du bättre nu?? Men du idag ska jag ner till komvux och förskolan så jag kna läs aikapp lite. Men mår du bra i morgon så kanske vi kan ses då??
Frisör,hmmm sist så klippte jag mig här på torget. På Västerledstorget där en äldre har öppnat nytt. Det är super billigt, vi batalade 200 kr för både mig och Patryk. Färgning kostar 300 har jag för mig. Hon är OK... mitt hår e ganska svårt att klippa!!
Cheescake!!?? Vart kan du köpa det?? Åhh va gott...mmm
Funderar på att sälja lite grejjer: (inte bestämt ännu) bröstpump bla.. Ska fundera lite,. kan lägga ut en "annons" här sen
GladaVirre: det finns ju schampo, tvål, deodoranter, after shave balm & after shave till killar i Oriflame.
Jo, vi har oxå klagat på posten flera ggr. Vi har fått er post ganska många ggr och så har jag gett det tillbaka till brevbäraren och h*n säger bara "ojdå".
GladaVirre:
Vad hette frisören där du klippte dig?
kan vara bra att veta
angående imorgon så ska jag eventuellt få sällskap av en annan
kompis imorgon vet dock inte när hon skulle komma riktigt.
men jag skickar mitt mobilnr till dig så kan vi höras av.
jag bakade faktiskt cheesecaken själv, det var ganska lätt.
bara att blanda:
200 gr philladephiaost
2 dl vispgrädde
1 dl florsocker
sedan
75 gram smör
10 digestivekex (krossade)
som botten.
i en pajform.
ha i frysen 1-2 timmar.
sen var det klart.
jättemumsigt!!!
*kramar*
Dessie: mm bra,. skäll ska dom ha.
Nej tack, (skojjade bara förut), jag undviker att använda bara schampoo på lilleman. (har ju knappt nått hår) Och jag skulle aldrig använda deo och sånt. Han svettas ju inte ens.
Tess: Jag vet faktiskt inte!! hmm =/ Tror inte det har nått namn riktigt.. det står bara frisör på en skylt och har "drop in" nu!
Och s¨använder hon BARA nya TOPPEN produkter iaf. Färgen är helt otrolig
Tackar, fick ditt nummer!! Plingar dig nån dag när jag kommit ikapp i skolan,
Åhh va du är duktig o bakar.. ska faktiskt göra en jag också nu!! Tack så mycket för receptet!!
Jag bakade en NonstopTårta under graviditeten.. sååå god (kanske har bilden kvar i galleriet).. lägger ut den imorron annars..haha.. skit ful, men jätte god!!
Ska nog blir gravid igen..
Vart har alla enköpingsbor tagit vägen?? =/
Händer det nått annat snart i enköping som är värt att gå på??
kramas!!