• GladaVirre

Nya EnköpingsTråden!!

Hejsan & Välkomen!

Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
    Kanske förbättrar vi oss t om??

Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
    Och alla gravida, of course!!

Kramar!

• Svar på tråden Nya EnköpingsTråden!!
  • tesslita

Dessie:
    jag bor på fjärdhundragatan 51 precis brevid enköpingsposten. du behöver inte ge mig tidningen men det var kul att veta att den publicerades
    tidigare så bodde jag på fleminggatan på kungsholmen, mina föräldrar bor kvar där

• tesslita

någon som har lust att ses på en fika någon dag?
    har så tråkigt att vara sjukskriven och hemma hela dagarna för min panikångest.
    dessutom är jag sugen på utmana mig själv lite och komma utanför dörren.
    plus att jag är sällskapssjuk...
    har inte så många vänner här i lilla enköping än..

bara att höra av er om ni är intresserade!

• Dessie

tesslita: jag fikar gärna nån dag. Jag är ju sjuksriven oxå & barnen är 20 tim/vecka hos dagmamma.
    Om 1 vecka ska jag ju opereras (24/11), så när jag kommer hem blir ju barnen heltid hos dagmamman tills jag blir friskskriven igen.
    Annars kan du väl komma till lasarettet och fika (kir.avd. 3, Desiree Johansson) *ler*

• tesslita

Dessie: det vore jättekul att träffas någon dag.
    hoppas operationen går bra.
    dock är jag lite skraj för sjukhus och så men annars kanske vi kan ses när du mår bättre efteråt? *kramar*

• Dessie

Jag är oxå lite skraj för sjukhus efter det som hände i samband när Linnea föddes.
    Visst kan vi fika när jag har kommit hem igen - vore jättekul!!
    När jag var på inskrivning i förra vecka sa sköterskan att hon trodde att jag skulle komma hem efter helgen - opereras på en torsdag.

• Dessie

Och så har vi fått snö idag då - Nicklas & Linnea blev jätteglada när de såg att det snöade ute *ler*

• mia1980

Min Fredrik tyckte att vi skulle ta fram pulkan redan igår.... Tycker själv att det är för lite snö för pulka åkning, men det kommer väll mer.

Nu ska jag ut och byta till vinterdäck på bilen.

• Michanna

Hej och hå...

Tänkte bara höra med er om det ärnågon av er som tänkte gå till pluto i morgon eftermiddag. ( allstå tisdagseftermiddagen ) jag hade tänkt att gå iallfall med mina två vildar...

Anna med Michaela,Erik och Thomas...

• GladaVirre

michanna: jag kommer!!!

Skriver snart här,. jag har fullt upp nu bara,. kram alla

• jina

Hej, kikar in på denna tråd fast jag är Bålsta-bo! Ligger ju ganska nära eller hur.
    Tänkte höra hur många som brukar handla på hemmaplan eller om ni åker iväg till annan ort? Vart isåfall? Är det lagom stort utbud av butiker i Enköping eller vad saknas eventuellt. Funderar nämligen på att kanske starta upp något men vet ej om jag vågar. Småbarnsförälder som man är...

• Michanna

HEj och hå allihop..
    Hur står det till på en lördagsmorgon då faktiskt det verkar ligga snö på taken ???
    ( nog för det är borta snart med tanke på vädret )

Vad ska ni göra i helgen då ??

Själv ska jag ner på stan idag och titta på julmarknaden tillsamans med alla barn och mina mamma.. ( dvs om min mamma orkar ta sig ut i detta väder... )

Imorgon ska vi se hur michaela åker skridskor ett lite tag för att sedan åka på adventsfika hos min mormor..

Hej Jina

Själv hittar jag det mesta jag vill /behöver här istan.. men annars åker vi till stockholm eller västerås för att handla vissa saker. Men jag tycker det mesta verkar finnas här tyvärr..
    Det som jag saknar är ett ställe som ett fik man lätt kan komma in med vagnar mm.
    Som tål barn med andra ord.. Tycker erat fik i bålsta centrum är okej då man kan ställa vagnarna lite utanför... ( bott själv i bålsta )

Nä nu ska jag gå och väcka dottern som sover fortfarande.. vilket inte någon av mina söner gör.. Utan dom väckte mig här runt 7....

• GladaVirre

tja alla! Det har varit en bra vecka,. har fått sovmorron varje dag, och idag blir det 30års fest!! Det ska bli såå roligt.
    Är det någon som har en barnvagn o sälja???

kramar!

• GladaVirre

en vagn för vintern.. vi har bara en sulky. Den fungerar bra, men kommer snön så blir det nog inte så kul..=/

Svar på tråden Nya EnköpingsTråden!!