Nya EnköpingsTråden!!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Är det någon av er som ska med öppna förskolan ( duvhöksgränd ) utedag i morgon ???
Den är tydligen på åsen ??
vi har tänkt att gå dit. Men vi ska även till bvc senare då thomas ska få sin första spruta..
Anna
Vi flyttade till Bivråksg i april så vi ligger väl rätt långt ned i kön antar jag. Men vi ska försöka söka i vilket fall som helst så får vi se. Vi står ju i kö i sthlm också.
Idag var jag och Klas ute och gick i höstvädret, det var riktigt skönt, och det regnade ju inte.
Skönt med trevlig helg tillsammans. Jag jobbar varannan helg så det känns ibland som att vi aldrig har tid bara tillsammans. Jag hoppas att alla har en trevlig helg.
Hoppas att du oxå har haft det trevligt idag, Sodaspring.
Vi har haft en liten Hallowenmiddag med några kompisar.
i onsdags fick jag se bebis på ett tidigt ultraljud.
den sparkade och hade sig hej vilt
har lagt upp en bild på skrutten under prylar för er som är nyfikna
Idag har Pärlan (=Sibylla) öppnat igen, så vi har varit där och köpt mat som vi tog med hem. Gubben min älskar deras baconburgare.
Idag var vi på föräldraträffen på MVC. Det var rätt ok, det mesta av infon "kunde" vi innan, vi läser ju rätt mycket på nätet. Men det känns som att man är en bit på vägen när man börjar på föräldraträffen. Kul att träffa andra gravida också....
Jag har gått upp 6,5 kilo, (30+0 idag) och min barnmorska tycker att jag ska vara försiktig. Alla BM är olika tror jag....
Ha en trevlig kväll alla.
Idag var vi på föräldraträffen på MVC. Det var rätt ok, det mesta av infon "kunde" vi innan, vi läser ju rätt mycket på nätet. Men det känns som att man är en bit på vägen när man börjar på föräldraträffen. Kul att träffa andra gravida också....
Jag har gått upp 6,5 kilo, (30+0 idag) och min barnmorska tycker att jag ska vara försiktig. Alla BM är olika tror jag....
Ha en trevlig kväll alla.
Sodaspring: vilken BM har du på MVC?
Jag har inte haft någon fast BM, jag har haft tre stycken....