Nya EnköpingsTråden!!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
*åhh tog 100 inlägget*
Virre..
Vilken förskola går du på då ??
Karlssons som ullared 2 heter numera ligger i morgongåva allstå norr om enköping mellan sala och uppsala.. Rätt okej ställe men inte så jättebiligt ändå.. Typ större än ÖB...
tycker det borde finnas bussturer till ullared härifrån... Eller så kanske vi ska locka ihop ett gäng härifrån som vill åka och hyra en minibuss ????
Helt slut äv jag nu då vi nyss komit hem ifrån stan, gått hela vägen dit och hem...
köpt en diskmaskin. ( HOppar jämnfota av glädje!!! ) tog hål i öronen vilket jag velat gjort länge... Handlade lite god ost och choklad samt diverse annan mat på coop...
Glada Virre: "Lilla Ullared" ligger i Morgongåva.
Virre du var inte på öppna förskolan i torsdags
jag och Tess var dit och tittade runt två tiden om inte efter två. Jaja...
Hej alla, hoppas ni mår bra.
Här är en från flyttad tjej som bott i Enköping ca 3 månader.
Numera bor jag tillfälligt hemma hos mina föräldrar i Månkarbo och delvis hos min pojkvän i Västerås *ler*. Saknar min vänner i Enköping, en väldigt speciell vän är Tesslita, ÄVEN om vi ej hann ses så mycket och träffats nu så vill jag jätte gärna ha kvar dig som vän! Virre och Nika ja, oslagbara. Alltid kul att ha någon att umgås med.
Just nu är man uppe i det blå *ler*.
Ja Karlsson´s ligger i Morgongåva, är väl inte direkt lika bra som Ullared men dom är billiga där med. Rätt skoj affär också...
Fattar inte varför dom lagt den just i Morgongåva *s* så lite sååå...
Dags att gå. :-P
ska till simhallen nu
Sen ska vi köpa spel och äta mat ute... bra dag!! svarar senare!! kramas!!
Jag är ny här. Går in i vecka 10 i morgon óch har mått pyton fram till idag då jag fick Lergerian Comp utskrivet. Nu kan jag tom laga lasagne utan att kräkas :D Ska bli intressant att se vad som händer när jag äter den
Icegirl:
mumsigt med lasagne!
jag mådde riktigt pyton från vecka 5 till vecka 12.
äter lergigan comp nu flera gånger om dagen för att hålla kräkandet borta..
mår illa gör jag fortfarande väldigt mycket men slipper kräkas upp allt..
vore skoj att följas åt.
går in i vecka 14 imorgon.
välkommen hit förresten
Hej allihopa.
Vi är gravida i sjunde månaden och nu börjar det bli tungt....
Vi bor också på nedre lillsidan. Jag jobbar fortfarande i sthlm och känner inte så många här i enköping så det blir mest att jag träffar vänner i sthlm om jag ska göra något utan Klas.
Ha det bra.
Jeanette
Sodaspring: var på Nedre Lillsidan bor du/ni? Nyfiken - ja, jag vet *fniss fniss*
Hejsan..
Det är ingen av er som har en ståbräda över ???
Verkar totalt omöjligt att hitta en till ett bra pris..
ERik har börjat gå mycket med självfallet har man kvar syskonvagnen ett bra tag till. Han sover ju där också... Men kortare ärenden skulle det ibland vara skönt med ståbräda...
Här är det iallafall snuvigt.. Både erik och thomas är småförkylda... Men men idag ska vi ut på stan och träffa min mamma som är på märsön på "semester",. dom har ju ett lite hus där.. Ska bli skoj för erik att få träffa henne utan att michaela stör...
Michaela är fortfarande borta... hon kommer hem på torsdag...
Nä ha det så bra med er alla... Nu måste jag gå och ge erik frukost.. HAn bestämde sig för att gå upp här vid 5,30.....
Anna