Nya EnköpingsTråden!!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Sodaspring: då e vi en hel hög från nedre lillsidan
Jag bor på tornfalks.g
Haanaa: det var ju inte säkert att du skulle dit sa du.. så jag fixade med sånt som behövs fixas.. De var synd..
Michanna: jag går på pluto, jag tycker den är jättebra. Stor och fin lokal så han verkligen kna spring av sig! Jag har varit på lillsidans 1 gång men gillade det inte så mycket.
Är du på pluto nånting?
Jag ska dit idag, dagen har inte börjar speciellt bra, jag hör INGENTING på mitt högra öra.. jag blir galen... hmm hoppas i får en bra dag alla.!!
Är på pluto ibland.. Mest på tisdagseftermiddagarna då jag ibland hämtar michaela på badhuset vid 15,10.
Är annars mest i kyrkans lokaler mitt i stan.. Mycket fint ställe med roliga pyssel mm.
Inte lika mycket folk som dom andra öppnaförskolorna vilket är bra tycker jag då man har lättare uppsikt över båda barnen. Särkilt thomas som behöver lite mer passning...
är även på lillsidan i bland. Ska gå på torsdag hade jag tänkt mig. det är ju utedag då...
roligare att gå till en lekpark om det är lite fler barn där samtidigt...
Vi bor på Bivråksg. i en fin lägenhet som vi trivs i. Vi tänkte försöka hitta något med en egen liten gräsplätt till våren/sommaren nästa år.
Sodaspring: lycka till med det.... tyvärr. det enda stället man får uteplats på nu är i humelsta...När fick ni den här lägenheten ni har nu?Så fort man fått lägenhet så hamnar man sist i listan igen.
glada virre..
Tyckte det inte var så svårt att få uteplats.
Har ju samma hyresvärd som du tror jag iallfall ( EHB) och visst hade vi stått i kö ett tag men ändå 2½ år i kö, Nu fick vi en hyresradhus här uppe i bergvreten på 5 rok.
När vi sökte så fick vi erbjundanden om fler bla radhusen uppe vid ljunggården. MEn det var för litet för oss.. ( kände att vi inte kunde flytta in i en 4 med samma hyra som denna 5a.. ) och en 5a är det som vi kommer kunna bo i länge med alla tre barn..
Anna ( som tills i maj bodde på övre lillsidan. )
Kul nya människor här.
Måste titta in lite oftare känner att jag missar lite. Ni skriver ju hur mycket som hellst här nu igen.
Sodaspring och Icegirl: Välkommna hit!
Ska jobba vidare nu så jag tittar in senare igen.
Kram på er.
Michanna,. ja men det är 4- 5 va? Det är enklare att få en 3or.. Där vid ljunggården ville vi ha förut,. men har lagt ner o söka nu.
Det med kyrkan lät mysigt,. men alex e än så länge lite för liten för att pyssla,. men sen!!
Idag blir det kanske öppnaföskolan,. imorron är det prov igen... hoppas det går bättre då.
Michanna: föresten kan man hyra buss till ullared??
Virre. Allstå jag tänkte på typ minibuss. ( kan tänka mig att följa med men har inte körkort. ) är man några så kostar det inte så jättemycket. kostar typ 2000 inkl körmilen. och då kan man vara 9 st inkl förare..
MEN jag tittade på Håbobuss. och dom har bussresor här ifrån Till ullared bla i morgon !!!
www.habobuss.se/se/start.htm
Hade jag vetat om det tidigare hade jag kunnat tänkt mig att åka...
Sodaspring: min kompis kompis bor på Bivråk 9. Vi bor på Stenfalk.
När vi går hem från dagmamman (som bor på Ormvråk) brukar vi leka vid Bivråk, Nicklas gillar den där bilen som finns där.