Nya EnköpingsTråden!!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
tesslita & GladaVirre: jag ska ju som sagt operera magen den 24/11, så efter det ska jag fixa nåt Oriflameparty. Innan har jag ingen lust för jag mår inte så speciellt psykiskt bra inför operationen p.g.a det som hände i samband med op efter akutsnittet med Linnea.
Nåt roligt att berätta?! Jaaaaaaa du, jag & gubben min ska oxå gå på fest. Den 12/11 ska vi gå på 30-årsfest i Upplands Väsby (min man kommer därifrån).
Barnen ska vara hos mormor då.
På Hallowen kommer några kompisar + barn hit och äter mat, chips, mm.
Är det nån som var på "Nallens" idag? Det var nåt firande för Pippi Långstrump som fyller 60 år.
Vi var där. Linnea blev jätteglad över att hon fick träffa Pippi.
nallens dag?? hmm ni får informera mig om sånt där ju!!!!
hehe
lycka till på operationen,. snart e det över och du är hemma igen.. det går fortare än vad man tror.
Åhh jag vill oxå ha halloween fest..snyft heheh
Oj, vad här har hänt mycket.
Själv har jag jobbat lite men mest torkat snor ur lillkillens näsa... Så jobbigt med dessa förkylningar som kommer hela tiden. Nu är vi dock friska igen.
Jag visste inte heller att det har varit "Nallens dag". Den som ser något om sånna roligheter kan väll skriva en rad om det här, då har vi andra en chans att komma vi också.
Dessie: Får jag också komma på Oriflame partyt?? Vill se deras produkter. Har bara kikat lite i en katalog men då får man bara veta så lite om grejorna. Sen är det ju alltid kul att träffa andra tjejer...
Kram på er tjejer.
HEj på er..
Efter haft hektiskt och hemskt i två hela veckor är jag tillbaka..
Vi har haft målare/tapeterserare här hela tiden och ingen dator..
Men nu är dom äntligen klara...
är gärna med på partyt....
Nä ska få iväg dottra till skolan nu.. Ha det så bra
Anna
SuperMia1980 & Michanna: visst får ni oxå komma.
SuperMia1980: Det där om Pippi Långstrump på Nallens i lödrags 22/10 - det var en annons om det i ENATidningen lördagen innan, alltså den 15/10.
Men då kanske ni vet om att det är nalledag den 29 oktober ??
Internationella Nalledagen firas på Enköpings kommunbibliotek den 29 oktober!
Nallesagor kl 11.00 & 11.30
Nalleföreställning kl.13.00. Ett Nalleäventyr eller Sagan om när Lisa ordnade ett barnkalas.
Håkan Ferqvist, sång och gitarr, spelar och berättar. Fri entré. Ingen föranmälan från två år.
Nallelästips och Nalleutställning.
kan vara trevligt om man hade barn i den åldern. ( mina är för gamla eller för unga.. )
Sedan är det loppis för Hitta katten i värmevärket på söndag 11-15.
Händer rätt så mycket i enköping ibland...
GladaVirre: jag har fått nya kataloger idag. Är jusaker med i oxå. Vill du ha en katalog??
GladaVirre: jag har fått nya kataloger idag. Är julsaker med i oxå. Vill du ha en katalog??
GladaVirre: jag har fått nya kataloger idag. Är julsaker med i oxå. Vill du ha en katalog??
Oj, blev 3 inlägg med samma.