• GladaVirre

Nya EnköpingsTråden!!

Hejsan & Välkomen!

Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
    Kanske förbättrar vi oss t om??

Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
    Och alla gravida, of course!!

Kramar!

• Svar på tråden Nya EnköpingsTråden!!
  • tesslita

jag bor på fjärdhundragatan i ett litet hus precis brevid enköpingspostens byggnad

• GladaVirre

Hejsan!!

Här e allt bra, jag börjar plugga på måndag "komvux datakurs på distans" Efter den kursen blir den en massa andra ämnen. Får inga jobb och mammaledigheten går ut nu,. man måste ju försörja sig också..

Vet ni vad!!?? Här om dagen så stod NANNYJOURENS bil här utanför!! HAHA
    Spännande! Jag vet om varenda unge på gården, stackarna... Och stackars grannan, hoppas det är mina grannar så det blir tyst på dom!

alex vaknade!!

• GladaVirre

tillbaka.. men här e vi sjuka nu igen.. nästan varennda gång vi e på öppnaförskolan så blir alex sjuk, sen resten! Men det är väl värt det, så länge han får leka av sig med andra barn

Dessie: hehe det var en himla förklaring, hehe så brukar jag oxå säga!haha, man får förklara sig på 50 olika sett så alla förstår.
    "Jag bor på nedre lillsidan, nehä Gamla slånbärsvägen mitt emot Västerledskolan, eller det NYA Tornfalksgränd Yepp där bor jag!
    Så vi e nästan grannar
    ´Fast ligger din gata längst upp, vid motorstadion typ?

Hmm,. låter som alex vaknar igen.. åhh va jobbigt med sjuka barn..SUUUUUCK!!

• mia1980

Hej på er.

Dessie: Jag bor på Långgatan bredvis ST.Ilianskolan.

Jag ska börja jobba på måndag. Jag ska jobba InfoCare och serva datorer. Det är bara timmar men det är minst 470 timmar som jag ska jobba så det blir i alla fall över jul och lite till. Under tiden kommer jag aktivt söka andra jobb. Hoppas jag hittar något fastare snart. Är så less på att inte veta hur framtiden blir. Vill nu köpa hus och flytta till Örsundsbro med pojkvännen.

Kram på er

• Dessie

Glada Virre: jag bor ju som sagt på Stenfalksgränd - det är gården efter din. Vi bor i 3:e huset in på gatan från Statoil = ett rött hus.

Jag såg oxå Nannyjourens bil - var vid Statoil i torsdags. På FM i torsdags var jag & Nicklas (vår pojke) på ICA Stjärnköp (eller Supermarket som det nu heter, där vid Gustav Adolfs Plan). När jag plockade i våra saker i påsen så såg jag nåt bekant ansikte i vår kassakö, men jag kunde inte komma ihåg var jag har sett den kvinnan nånstans. Sen när vi kom till Statoil så stod Nannyjourens bil där - och då kom jag på att det var ju en "Nanny" jag såg i affären. Såg du på Nannyjouren i måndags (10/10) när dom var i Jakobsberg? Det var den nannyn som var i affären.

• GladaVirre

Dessie: men du!! Har du en lillasyster som heter Carina eller liknande??!!

• Dessie

Glada Virre - ja, jag har en lillasyster som heter Carina, hon är 25 år (jag 35) och bor i Bålsta.

• GladaVirre

ja men då har vi träffats MYCKET innan!! Min storasyster heter Therese "Tessan", bild i galleriet finns!! Kommer du ihåg oss nu??

• Dessie

AAAHhhhhhhhh, din syster & min syster har gått i samma klass på Västerängsskolan. Du har väl en lillebror oxå? Din mamma (MarieLouise???) & farmor ägde väl Widgars parfym i Bålsta??

• Dessie

Är det nån som är intresserad av att köpa Oriflame? Lilla jag säljer det.

Svar på tråden Nya EnköpingsTråden!!