Nya EnköpingsTråden!!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
Hejsan & Välkomen!
Nu startar Enköpingstråden del 2! Vi fortsätter väl som vanligt!
Kanske förbättrar vi oss t om??
Sen så grattar vi Michanna för sin bebis såklart!
Och alla gravida, of course!!
Kramar!
nån som är sugen på att jobba på ett café, startar från grunden. hör av er!
Virre: Jag vill!!
Men det vet du ju redan.
hehe yes, vi ses i morron=)partner
Vadå.. HAr ni startat cafe????
Skulle vilja ha ett jobb. Men det fungarar nog inte då jag är hemma med barnen ännu..Samt ingen erfarenhet av det alls..
Michanna: vi ska träffas i morron o planera lite,.. se om det kan bli nånting,. om våra kunskaper matchar osv.. Så vi får se, hade varit roligt!! Vad jobbar du med annars??
Virre..
Trevligt.. Jag har jobbat på Bank innan. MEd eknomi, fakturor..
Men jag är utbildad djurvårdare.. ( men pälsdjursallergisk, fick det beskedet 2 månader innan studenten. )
nää,. men oj stackare. det måste ha svidit,. men djur utan päls då? Kanske inte lika mysigt??=/
Vi får se hur det här utvecklar sig som sagt..
röst på mig hära! www.familjeliv.se/Forum-5-178/m4592697.html
hehe ,. det blev fel bild,. men jaja.. får väl lådsas att han är tuff här..hm
Jag har blivigt faster!!!
Min storeror Jonny har äntligen fått sitt första barn. En liten tjej som vägde 2730 gram och var 46 cm lång. Hon ska heta Jennifer. Hon föddes i torsdags den 15/9 och dom åkte hem från sjukhuset dagen efter.
Jag är så glad att hon mår bra och äter och sover fint.
Ville bara dela med mig av en glad nyhet!
Kram på er.
SUpermia..
Vad skoj med en liten bebis i släkten..
Skulle själv vilja att mina barn skulle få kusiner men det verkar kunna dröja länge på båda sidor...
Imorgon åker jag ner till min mamma och ska hälsa på alla jag känner. Jag ska få träffa mitt nya syskonbarn
Äntligen.
Ska även passa på att söka lite jobb där nere. Men jag måste få ett fast jobb för att det ska löna sig att flytta tillbaka. Men får man ett vikariat eller så kan man ju säkert få bo hos mamma ett tag och sen flytta upp igen när det är slut. Jag får säkert lov att hyra ut min lägenhet i andra hand om det skulle vara så.
Hoppas att alla andra också får det bra.
Virre: Jag fundrar och antecknar på företagsidén när jag åker tåg. Men du och jag ses nästa torsdag. Jag kommer hem innan vi ska dit. Vi kan säkert träffas en gång till innan vi ska möta rådgivaren på torsdag.
Kram på er.