• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Dream Of You

Jag håller med dig Isano.. helt.

• Tinko

Är det bara jag som stör mig på att Marieme läspar hela tiden?

• halstabletten

Jag missade gårdagens idol! :(

Men jag tycker redan sedan tidigare att Agnes är jättedålig på att prata framför kameran, men hon har en fantastisk röst.

Jonah är också en av de absolut bästa sångmässigt, men han verkar bara dryg och lite väl egotrippad. Typ han tycker att han är så bra att han inte ens behöver anstränga sig! Tråkigt!!

Sebastian är härlig, men jag tycker inte att han är så unik eftersom det finns flera som gjort ungerfär samma sak som honom tidigare, bara inte i idol. Han har iofs idols bästa utstrålning den här säsongen, men jag tycker inte att hans röst är bland de bästa.

• Theolin

Tycker jens skulle åkt igår.
    Han är inte särskilt snygg och inte särkilt rolig att lyssna på:

• Mumu

Jag stör mig inte på Mariemes läspande, tycker tvärtom det låter trevligt och rart.

Jag har ju hela tiden hävdat att man inte kan säga att Agnes är bombad bara för att hon är så osäker, men igår var det nåt hon sa som jag tyckte lät lite... mindre intelligent, faktiskt.

Tror också att Sebastian kan ha lite svårt att våga släppa sin stil, men han kanske blir tvungen i kommande moment. Fasen, vad kul det ska bli att se alla få utmaningar de inte vågat sig på tidigare!

Haha, matador! Det passade bra! Som han i tjuren Ferdinand!

• Alec

Jag är lite småförtjust i Sebastian! ;)

• dexterswife

Jag tycker att det var rätt person som åkte. Men håller med Theolin, Jens är inte speciellt kul att titta på. Han åker nog nästa vecka.

• AxelArvid

Isano
    Håller verkligen med...Agnes verkar väldigt korkad eller så lyssnar hon inte på vad programledarna frågar, för hon svarar jättekonstigt...mest ehhh hihihi

• dexterswife

*funderar*
    Undrar hur Sebastian kommer att klara av att åla sig igenom en klassisk Sinatra-låt till storbandsorkester?! (inte Sebastian-fan för fem öre...)