• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mell

maginari & neo: nej, enligt Ola på de chattar han har gjort är de bara kompisar! :)

• halstabletten

Jag tror liksom vissa andra att ftonbladets skriverier kan ha påverkat resultaten igår. Jag tycker faktiskt att det är rätt uselt att de publicerar en artikel där de kallar en av deltagare för mobbare just innan de ska upp på scenen. Visst KAN han ha varit taskig, men när man läste artikeln mer ingående tyckte jag hellre att det verkade som att han var less på att vissa deltagare inte tog tävlingen lika seriöst som han själv gjorde.

• rosamoln

halstabletten

Tycker också att det är sjukt! Vad media kan förstöra! Aftonbladet är som Se & hör nuförtiden...
    Visst, det kan ju vara sant, men man VET ju inte!

• ebben

Tack gode gud att Jonah åkte ut!
    Läbbig typ.............

• michiara

tycker det är tråkigt att jonah åkte ur..finns andra som kunde åkt ut innan

• Gladskiten

Men jag fattar inte att Jonah åkte ut före Jens.
    Han är ju verkligen skitdålig!

• Nette

Jens och Elina suger! hur kan dom få vara kvar? Är det bara jag som tycker att Sibel Pratar och beter sig som hon vore 6 år? jösses!!!!

• malinz81

Kan någon tala om för mig varför Jens inte åker ur????? han är så dålig ju. Är det bara för alla småtjejer som han får vara kvar??