asså jag säger bara det att om agnes ska bli nåt vidare större än så här så måste hon gå nån slags imige-kurs å lära sig hur man är som en riktig Idol. hon kan ju för sjutton inte tro att hon kan bli nåt om hon ska fjanta sig och hålla på som hon gör hela tiden. för det första så pratar hon bebisspråk, för det andra kan hon inte svara på frågor utan allt blir bara ett enda långt fniiiiiiiiiiiiiss och för det tredje så är hon alldeles för blyg, och blyghet GÅR att bota.
hon må bli en helt annan person när hon hoppar upp på scenen men hallå. en idol måste kunna marknadsföra sig själv, ha självförtroende och vinna folks hjärtan även UTANFÖR scenen och det kan inte hon.
hade jag varit journalist hade jag retat mig gallfeber på agnes om jag skulle intervjua henne å det tror jag allvarligt att många journalister redan gör. hon e ju liksom inget "hot object" som man vill sitta å prata med i timmar, och det måste en Idol kunna va.
en idol måste kunna bjuda på sig själv, skratta och vara rolig, och kunna flirta med alla andra, inte bara säga fniss fniss fniss.
jag tvivlar inte på Agnes talang, nog har hon MYCKET kvar att lära men jag tror att hon KAN lära sig det, däremot så tvivlar jag fruktansvärt mycket på hennes imige.
man kan inte fnissa sig igenom en världsturné.
skicka Agnes på beteende-skola NU!!!