• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Gladskiten

men det står ju att man kan klicka för resultat! grrr

• Felicia6

Jag tycker att Agnes är så himla negativ till allt.. I varenda program där man sett att dom ska göra något, så hör man alltid att hon är negativ till det, och det känns inte bra osv osv osv osv.. Okej, EFTERÅT är hon skitnöjd över att ha gjort det, och det var roligt osv..
    Men jag tycker att allt dom har gjort är "inte hennes stil".. Och jag tycker inte man ska ha den inställningen då man är med i Idol..
    Som igår i inslaget då dom skulle sjunga med det där bandet tex..
    Och i samma program att hon hade varit osäker över juryns låtval, för det var ju inte hennes stil heller o så många hade sjungit den innan osv osv osv..

• Pyff

Faschinerande att INGEN i juryn reagerat på Agnes grötiga röst! Det är ju massor av folk som skrivit om detta i denna tråd så jag är ju uppenbarligen inte ensam om att störa mig på detta..........................

• michiara

dom har nog haft agnes som favvo redan från början och då nonchalerat alla hennes mindre bra sidor

• Phantera

Eller så tycker de att hennes "grötighet" gör henne unik?
    Själv tycker jag det låter som om hon har fått en "luftbubbla" i halsen...
    Det kan man få själv ngn gång och det låter "roligt" när man pratar, fast så fort man sväljer så försvinner den...
    Gröt...det är vad danskarna har!

Men ja...hon är väldigt tråkig i intervjuer och inte är det många gengres som passar damen! Hon vill väl bara ha soul? Trist!

Så tja...In med Sibel?

• Pepsie

Jag tycker Agnes sjunger grötigt o har dåligt uttal o jag fattar absolut inte varför hon bara får bra kritik av juryn? Ser de inte hennes brister alls??? Heja Sebastian!

• jenita

dom kanske inte ser agnes dåliga sidor då dom vet vad talang är när dom ser den!
    bara min åsikt i det hela!

• Mumu

zazla, det var "Signed, sealed, delivered" han sjöng om jag inte minns fel. Och texten går bara "I'm your's", så det var väl för att hackade upp your's i två delar som det lät som två ord.

Tycker också Agnes har varit mer än lovligt negativ till det mesta i tävlingen. "Jag gillar inte det här, jag har aldrig gjort det där, jag kan inte såna låtar" osv. Trist inställning, men hon har tydligen klarat sina uppgifter med bravur ändå, då hon är i final . Tror dock hon skulle tjäna på att vara lite mer positiv, inte minst för sin egen skull.

• AxelArvid

Har ni röstat på vilken låt ni vill att de ska sjunga i finalen? jag var precis inne och kollade