• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • michiara

men shit vad svårt att rösta

• HjärtePrinsen Filip06

tycker vekligen inte om sebbe, han tror han är nån hela tiden.. ja blev så arg när han sa "jag dampar iallfall inte runt på scenen som andra gör" hallå damp är fan ett lätt handikap.. att inte man kan fatta det. min sambo har ju det. vissligen lugn damp...
    nä o "rockar röv" hur moget är de på en skala...nä HEJA AGNES... det är ju en vänerborsbo + att jag är uppvuxen i Trollhättan 1 mil imellan varandra....skulle va kul om hon vann...

• Älskeling

HEJA AGNES!!!!

Klart bäst igenom hela programserien!

• Älvira

Ååh, blir så trött på alla er som klagar och gnäller på än det ena än det andra om deltagarna....

Vet ni om att programmet är till för att ta fram en person som SKA BLI en "idol" ?

Det är väl ändå ingen som kan begära att dessa tonåringar ska vara så gott som färdiga artister?

Klart som f-n att de inte är tränade i intervjuteknik, eller har en egen image ännu...
    Det har alla stora vuxna artister folk som lär dem....

Skärpning!!

• michiara

fast man måste få klaga

• Älvira

Alltså jag menar, andra etablerade artister har ju också börjat någonstans, eller hur?
    Finns inte många som är fullärda från början.

Och jag hejar såklart på AGNES

• Felicia6

Älvira, men dom måste väl ändå vara intresserade av att just få lära sig inom många saker? Jag tycker inte man ska va med i idol o få vara med om massa olika saker o lära sig, om man ändå bara låter negativ om alla saker man provar på..

• lycra

jaaa äntligen åkte Sibel ut!!! Visst hon sjöng väl power-ballader bra, men jisses absolut inte rock! När man sjunger rock så ska man ha en stark röst.. hon lät juh som om man satt på henne eller nåt när hon skulle sjunga rock. Sen var hon så vidrigt jobbig att lyssna på när hon blev intervjuad.. alltså typ fniss fniss.. man orkade inte lyssna på mer än max 3meningar. Nej heja Agnes & Sebastian.!!!

• ynklig

åh, jag avskyr verkligen sebastians skumma rörelser. ser ju ut som om han har spasmer i kroppen, usch! det går inte att förklara. men sjunga kan han. så slipper jag bara se honom så är det väl okej..

tycker däremot att agnes ska vinna.

• clinan

kan inte fatta att Agnes är i final faktiskt. Alldeles för ofta så hör jag inte ens vad hon sjunger för att hon sjunger så tyst..

Och när hon sen ska prata med programledarna. Hon säger ju inte nåt nästan..

Jaja må bästa man/kvinna vinna ändå