• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Eliin

Katastrof OM Sebastian vinner.!!!

En idol ska kunna sjunga all möjlig musik, men han kan bara sin rockgrej och den kommer han inte långt med, medans Agnes kan sjunga ALLT!

• maginari

Jag hör inte vad Agnes sjunger. Hon har fin röst, men man hör den inte, och jag tycker hon har trist personlighet.

• Millan1984

Nä, inte hennes område. men det är väl inte det nästa Idol ska sjunga heller?

• maginari

Millan1984 >> Nej, men Eliin skrev att Agnes kan sjunga allt.

• Millan1984

Oki .
    Men jag anser att Sebastian vinner på att inte vinna.
    Då får han göra en skiva som han själv kan stå för 100%, men vinner han
    så kommer han bli styrd och det är inte hans stil..

• Xtinaa

Jag tänker som såhär

Agnes - ASBRA helt enkelt! Men ibland kan jag känna att
    hon sjunger föör högt och tar i lite för mycket så att det blir tråkigt,
    men hon är fortfarande bra. Håller på henne nu i finalen.

Sebastian - han är GRYM! men är ju begränsad, finns inte mycket mer
    än rock som passar honom.

Sibel - Synd att hon åkte ut, borde vart sebbe istället. Nu när man
    sitter och hör Sibels låtar så blir man så sur att hon åkte, hon har verkligen
    en vacker röst som passar alla möjliga musikstilar.

• Celice

Eftersom jag o Sibel gick på samma skola innan och jag hört henne sjunga så mycket så skulle hon varit den klara vinnaren. Men nu så tycker jag ingen av dom som är kvar är bra, man hör ju inte vad Agnes sjunger stackarn...och Sebastian kan ju bara en sak!
    Illa!

• Mumu

Haha, vilket fånigt uttalande ! Klart att en idol inte ska behöva kunna sjunga allt! Nämn EN idol som kan sjunga allt... Man ska vara bra på den stil och genre man ger sig på helt enkelt, inte vara nån slags kameleont som kan allt. Sen finns det de som behärskar en hel massa stilar, och det är ingen nackdel, men ingen kan _allt_, och ingen behöver kunna det för att vara en idol heller.

• Edina1981

Kommer inte att kolla finalen nu bara sör att de såm e kvar e inte värda finalplatserna.

Agnes- lespar ju, försår inte ett ord av det hon sjunger.

Sebastian- finner inga ord helt änkelt, han e inmte bra-kör bara sin grej-TRÅKIGT.