• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • rosamoln

Agnes kan inte sjunga ALLS!

• Julienne

Fia2 och Zmoothie - jag kunde inte sagt det bättre själv! Hur menade juryn egentligen att Sibel skulle kunna "briljera" med de låtarna?
    Såg också reprisen igår, jag jobbade i fredags och missade en hel del. Men jag kollade hemsidan för att kunna se framträdanden och rösta. Det jag tänkte på när jag såg Sebastian igen var hur han "bröstar" upp sig på scen. Han liknar en tupp ett vis.

Näh, nästa vecka röstar jag inte alls. Min favorit har åkt ut och då kvittar det vem som vinner. De är lika dåliga.

Men jag tror att Sibel kommer att få nåt erbjudande ändå.

• ming

Men om nu Sebastian skulle vinna, så skulle väl inte skivbolaget vara så dumma att de bara ger honom en massa poplåtar? De skulle väl göra det som är bäst för honom (och dem).
    Hoppas jag.

• ebben

Och jag som tycker det låter SÅÅÅ ILLA!!!!!!!!!!!! när Sibel sjunger.
    Konstigt falskt o skrikigt på nåt vis.........INTE bra i alla fall,kan liksom inte sätta fingret på vad som är "fel"!

• Xtinaa

Någon mer som ska på idol den 18 december?

• halstabletten

Jag hade hoppats på Agnes och Sibel i final, Sebastians "Nothing Compares 2 U" lät rent förjävlig. Jag förstår varför han skippat ballader...om vi säger så.

Håller på Agnes nu!!!

• Cheri

Umm.. nu ska jag vara lite dryg och hävda att "Life on mars" ÄR en ballad

• Nette

Är det bara jag som undrar om Sebastian INTE KAN ta höga toner utan att luta huvudet snett bakåt till höger?.............. så irriterande grrr