Norge
Hej hej!
Är ny här på FL, undrar om det finns någon mer som bosatt sig i norge?
Fick mitt första barn i februari, vore kul med nya bekantskaper.
/camilla
Hej hej!
Är ny här på FL, undrar om det finns någon mer som bosatt sig i norge?
Fick mitt första barn i februari, vore kul med nya bekantskaper.
/camilla
har bott norge tidigare men inte nu...
ok, men bekantskap här överhuvudtaget är trevligt
Var i Norge bor du?
Hej!
Bor i Stavanger sedan snart 3 år.
Har en dotter på 13 månader.
Var i Norge bor du? Hur kommer det sig att du/ni bor där?
Hälsningar / Klara
Lite överallt, där jobben finns Just nu är jag dock mamma ledig och bor en timma norr om Kristiansand. Innan dess i Beitostölen som vi ska flytta till i November igen.
Flyttade till Norge för att det var lättare att få jobb här. Har bott här sedan -04
Trevligt med fler "norrbaggar"
Hej
Jag bor i Kongsberg, 80 km från Oslo, han en son på 14 månader. Men ska flytta tillbacka till Sverige om ett par månader.
Känner till Kongsberg, brukar åka igenom där ibland, spec tidigare då jag jobbat på en skidanläggning i Telemarks fylke. Jaha hur länge har du bott i Norge? Ska det bli skönt att flytta hem igen?
Har bott här i ett år. Men jag åker hem till Stockholm rätt ofta. Klarar inte att vara här. Sååååååååååååå tråkig stad!!!! Du då? Trivs du där? Jag längtar verkligen att flytta tillbacks. Var i Sverige kommer du ifrån?
Asså, ja då kan jag förstå att du längtar hem! Bor i ett litet samhälle nu men har nära till Kristiansand som är en helt ok stad, iaf på sommaren Jag kommer från Gbg-trakten och sambon från sthlm. Är du från storstan? Vad gör du i Kongsberg, jobbar? När blir det dags för flytt?