• bocabo

Norge

Hej hej!
    Är ny här på FL, undrar om det finns någon mer som bosatt sig i norge?
    Fick mitt första barn i februari, vore kul med nya bekantskaper.

/camilla

• Svar på tråden Norge
  • Trixi8

har bott norge tidigare men inte nu...

• MamaKlara

Hej!
    Bor i Stavanger sedan snart 3 år.
    Har en dotter på 13 månader.
    Var i Norge bor du? Hur kommer det sig att du/ni bor där?
    Hälsningar / Klara

• bocabo

Lite överallt, där jobben finns Just nu är jag dock mamma ledig och bor en timma norr om Kristiansand. Innan dess i Beitostölen som vi ska flytta till i November igen.

Flyttade till Norge för att det var lättare att få jobb här. Har bott här sedan -04

• Yanot

Hej
    Jag bor i Kongsberg, 80 km från Oslo, han en son på 14 månader. Men ska flytta tillbacka till Sverige om ett par månader.

• bocabo

Känner till Kongsberg, brukar åka igenom där ibland, spec tidigare då jag jobbat på en skidanläggning i Telemarks fylke. Jaha hur länge har du bott i Norge? Ska det bli skönt att flytta hem igen?

• Yanot

Har bott här i ett år. Men jag åker hem till Stockholm rätt ofta. Klarar inte att vara här. Sååååååååååååå tråkig stad!!!! Du då? Trivs du där? Jag längtar verkligen att flytta tillbacks. Var i Sverige kommer du ifrån?

• bocabo

Asså, ja då kan jag förstå att du längtar hem! Bor i ett litet samhälle nu men har nära till Kristiansand som är en helt ok stad, iaf på sommaren Jag kommer från Gbg-trakten och sambon från sthlm. Är du från storstan? Vad gör du i Kongsberg, jobbar? När blir det dags för flytt?

Svar på tråden Norge