• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • randig

Vill bara tillägga att jag inte alls kan gå i god för att det är så här, mer bara belysa att det kanske inte är så farligt med fakes som många tror! Man kan ju hoppas på det i alla fall! :)

• Innerjoin
    randig skrev 2009-06-29 19:46:17 följande:
    Vill bara tillägga att jag inte alls kan gå i god för att det är så här, mer bara belysa att det kanske inte är så farligt med fakes som många tror! Man kan ju hoppas på det i alla fall! :)
    Jag har (som jag skrivit här innan) köpt en Summer of 2007 tunika och en Everyday Cardigan som jag antar är "fejk" - finns absolut inga fel på dem, varken på kläder eller tags.
  • Mariajac

Men är det ingen mer än jag som inte vill betala överpris för kopior? Om jag skulle köpa en kopia så vill jag gärna veta det, och betala därefter.

Och jag gillar inte att det finns folk som profiterar på att lura folk, vilket faktiskt är fallet. Och man kan ju tänka sig vad vinstmarginalen är på Odd Molly-plagg som kostar ganska mycket.

• Innerjoin
    Mariajac skrev 2009-06-29 20:29:29 följande:
    Men är det ingen mer än jag som inte vill betala överpris för kopior? Om jag skulle köpa en kopia så vill jag gärna veta det, och betala därefter. Och jag gillar inte att det finns folk som profiterar på att lura folk, vilket faktiskt är fallet. Och man kan ju tänka sig vad vinstmarginalen är på Odd Molly-plagg som kostar ganska mycket.
    Ja, nej det skulle jag aldrig göra!Köpa för överpris alltså. Heller aldrig sälja plagg som jag vet är fejk, skulle inte sova gott om natten då!Fattar inte att Tradera tillåter det!
  • randig

Klart ingen vill betala överpris! Men tror fortfarande inte att alla "misstänkta" plagg är kopior! Det vore ju rätt konstigt om dom är kopior eftersom dom säljs från den stad där dom äkta tillverkas! Mer troligt att de har skönhetsfel eller liknande och sorterats bort!

Jag försvarar inte alls dom som säljer fakes, om dom nu finns. Klart säkrast att köpa direkt i butik, om man vill vara 100 % säker! Men jag har lättare att acceptera att det förekommer OM kläder på tex tradera som ev har små skönhetsfel än att dom är fake. Eller att den som spider ut dom har jobbat några extra timmar i fabriken och säljer dom vidare privat (och att dom i så fall är äkta utan skönhetsfel).

Bara lite tankar... :)

• gumzan

Hej ni Odd Molly galna, ni vet väl att Odd Molly säljs på Kosta Outlet! Där det är 30-70% på plaggen.

• Mariajac
    randig skrev 2009-06-29 20:49:51 följande:
    Klart ingen vill betala överpris! Men tror fortfarande inte att alla "misstänkta" plagg är kopior! Det vore ju rätt konstigt om dom är kopior eftersom dom säljs från den stad där dom äkta tillverkas! Mer troligt att de har skönhetsfel eller liknande och sorterats bort!Jag försvarar inte alls dom som säljer fakes, om dom nu finns. Klart säkrast att köpa direkt i butik, om man vill vara 100 % säker! Men jag har lättare att acceptera att det förekommer OM kläder på tex tradera som ev har små skönhetsfel än att dom är fake. Eller att den som spider ut dom har jobbat några extra timmar i fabriken och säljer dom vidare privat (och att dom i så fall är äkta utan skönhetsfel).Bara lite tankar... :)
    Ja, så vill man ju gärna tro att det är såklart.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna