• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-30 10:48:11 följande:
    Du ska se de budar sista minuterna! Ang. Traderas nya utseende, åh jag avskyr när de gör så! Känns som jag är inne på en sajt jag aldrig varit på innan. Tog mig flera minuter att hitta "Nya auktioner först"-funktionen. Hette inte ens likadant längre. Usch o fy för nymodigheter! Bina - You know what is on the tvättställning.
    Jepp!

Jag får också panik på Tradera.. hjälp liksom.. men som tur är vänjer man sig snabbt
  • Cashew

har gjort lite inköp idag och fick ett med posten. blev lite fundersam bara över de små rosetterna som sitter lite varstanns. de som är gjort i nått glansigt material som sitter bl.a. på poplin shortsleeved blusen. har två stycken, på den ena är bägge ändarna lite fransade och på den andra är en ände fransad och de är inte ens tvättade än. jag har även köpt ett grått linne med vit spetskant runt hals och ärmar. den har också rosetter, en på vart axelband. de är helt jämna i kanten, ingen fransning alls. blir alla rosetter fransiga tillslut eller kan man reklamera?

• Bina
    Cashew skrev 2009-06-30 16:18:26 följande:
    har gjort lite inköp idag och fick ett med posten. blev lite fundersam bara över de små rosetterna som sitter lite varstanns. de som är gjort i nått glansigt material som sitter bl.a. på poplin shortsleeved blusen. har två stycken, på den ena är bägge ändarna lite fransade och på den andra är en ände fransad och de är inte ens tvättade än. jag har även köpt ett grått linne med vit spetskant runt hals och ärmar. den har också rosetter, en på vart axelband. de är helt jämna i kanten, ingen fransning alls. blir alla rosetter fransiga tillslut eller kan man reklamera?
    Jag tror jag har fått lite frans på en kofta.. men inte på mina pointelle-linnen - ännu iaf. det känns som om de borde värma ändarna för att låsa dem från fransning. Kan du göra det själv tror du?
  • Cashew

jag funderadeockså på det men vågar mig inte på det. sabbar jag rosetten så kan jag ju verkligen inte reklamera. mina har fransatt sig ganska så långt, 6-8 mm, så även om jag skulle få till änden snyggt så syns det längre upp ändå.

Bina skrev 2009-06-30 16:35:38 följande:
    Jag tror jag har fått lite frans på en kofta.. men inte på mina pointelle-linnen - ännu iaf. det känns som om de borde värma ändarna för att låsa dem från fransning. Kan du göra det själv tror du?
  • Bina
    Cashew skrev 2009-06-30 17:02:40 följande:
    jag funderadeockså på det men vågar mig inte på det. sabbar jag rosetten så kan jag ju verkligen inte reklamera. mina har fransatt sig ganska så långt, 6-8 mm, så även om jag skulle få till änden snyggt så syns det längre upp ändå.
    hör av dig till dem...
  • Cashew

den ena är country-dreams och där har jag tyvärr inga större förhoppningar då man inte hört så gott om henne.

Bina skrev 2009-06-30 17:04:45 följande:
    hör av dig till dem...
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-30 10:48:11 följande:
    Du ska se de budar sista minuterna! Ang. Traderas nya utseende, åh jag avskyr när de gör så! Känns som jag är inne på en sajt jag aldrig varit på innan. Tog mig flera minuter att hitta "Nya auktioner först"-funktionen. Hette inte ens likadant längre. Usch o fy för nymodigheter! Bina - You know what is on the tvättställning.
    Ja? Vad är det för stil. När jag precis börjar fatta hur det funkar och hitta funktioner mm - då ändrar de hela upplägget!! Gahaaaa!! Tänk på att jag är gammal nucka med förvirring som mellannamn.
  • Bina

Powerpuff.. du kanske har en frilled blouse dessutom

Jag vill så väldigt gärna vinna något ikväll.. undrar om jag kan få det verkliga inköpspriset berättat för mig..

• Audrey Will

Summer of 2007 tunic Köp Nu-Pris 699:-... Visst skriker det kopia om det? Nej, de finns på rea för under tusingen i webshopparna, tar inte risken. MYCKET skumma säljare på Tradera just nu må jag säja!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna