• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-30 18:37:35 följande:
    Summer of 2007 tunic Köp Nu-Pris 699:-... Visst skriker det kopia om det? Nej, de finns på rea för under tusingen i webshopparna, tar inte risken. MYCKET skumma säljare på Tradera just nu må jag säja!
    ja det skriker "AKTA DIG"
  • Bina
    One skrev 2009-06-30 18:12:44 följande:
    Var kan man förboka odd molly?
    man skall ju inte få göra det -men om du känner någon åf så kanske du kan få göra det
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-30 17:52:15 följande:
    Powerpuff.. du kanske har en frilled blouse dessutom Jag vill så väldigt gärna vinna något ikväll.. undrar om jag kan få det verkliga inköpspriset berättat för mig..
    Det är en statshemlighet. Men jag kan avslöja att NK hade 30% rea härom veckan.

Nu ska jag knata till affären och hämta mitt paket från Marengs. Väntat sedan förra tisdagen så jag var lite orolig att det kommit bort. Kan meddela att de rekar paketen (därav deras höga fraktkostnad).
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-30 18:54:30 följande:
    Det är en statshemlighet. Men jag kan avslöja att NK hade 30% rea härom veckan. Nu ska jag knata till affären och hämta mitt paket från Marengs. Väntat sedan förra tisdagen så jag var lite orolig att det kommit bort. Kan meddela att de rekar paketen (därav deras höga fraktkostnad).
  • Audrey Will
    One skrev 2009-06-30 18:12:44 följande:
    Var kan man förboka odd molly?
    På Marengs står att man kan förbeställa ur kommande kollektioner, däremot kan jag inte hitta dessa kollektioner. Deras hemsida verkar lite dåligt uppdaterad - det står Preorder Now på 2008 kollektionerna!
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-30 19:08:03 följande:
    På Marengs står att man kan förbeställa ur kommande kollektioner, däremot kan jag inte hitta dessa kollektioner. Deras hemsida verkar lite dåligt uppdaterad - det står Preorder Now på 2008 kollektionerna!
    De hade höstkollektionen framme ett tag. Ett antal andra butiker hade ju oxå det. Misstänker att OM har varit ute och knäppt butikerna på näsan.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-30 19:16:05 följande:
    De hade höstkollektionen framme ett tag. Ett antal andra butiker hade ju oxå det. Misstänker att OM har varit ute och knäppt butikerna på näsan.
    Är du kvar här än? Vi väntar ju på rapport om din leverans
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-30 19:39:25 följande:
    Jag vet, var nån bimbo som frågade om måtten Springer nu.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-30 19:27:18 följande:
    Är du kvar här än? Vi väntar ju på rapport om din leverans
    Honey, I'm home!

Sitter i ett moln av Molly-doft just nu.
    En spoiler underskirt rose i rätt storlek (må den lilla hitta ett trevligt hem )
    En lovelove tank rose
    En purple cupcaketank (äntligen)

Fint och gulligt förpackat. Skulle beställa mer från Marengs om inte fraktpriset var så f-b dyrt.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna