• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind
    gumzan skrev 2009-06-29 20:51:46 följande:
    Hej ni Odd Molly galna, ni vet väl att Odd Molly säljs på Kosta Outlet! Där det är 30-70% på plaggen.
    Vilka modeller säljer de?
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-06-30 01:14:26 följande:
    Nu finns fotot in bloggen... glömde helt bort det i värmen :)mollyist.blogspot.com/
    Snyggt! Vilken ball variation av blusen oxå. De ser ju ut som de är gjorda för varandra.
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-30 01:14:26 följande:
    Nu finns fotot in bloggen... glömde helt bort det i värmen :) mollyist.blogspot.com/
    Supersött! Precis sådär gjorde jag men med min private embroidered skirt före jag fick min dress .. men såklart blev det så mycket gulligare med denna av silke! awww... tack för att ni spär på mitt begär
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-30 07:28:09 följande:
    Supersött! Precis sådär gjorde jag men med min private embroidered skirt före jag fick min dress .. men såklart blev det så mycket gulligare med denna av silke! awww... tack för att ni spär på mitt begär
    {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_wink} blink blink.
    You know where to find it...........
    Förmodligen sitter halva världen och väntar på att ninja på den för den ligger fortfarande på utropspris.

Den hänger på garderobsdörren och eftersom jag har fortfarande inte fått min 4a från Marengs kommer jag få lätt separationsångest om den flyttar innan den andra kommer. Får väl klämma på den i powder under tiden
  • Bina

powerpuff - jo jag tänkte köpa din.. kan du skicka den idag?

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-30 08:09:00 följande:
    powerpuff - jo jag tänkte köpa din.. kan du skicka den idag?
    Tradera stängde ju ner i natt och när jag kollade i morse var mina auktioner nollställda. Var helt säker att det blivit pannkaka av det hela men den uppdaterade sig för nån kvart sedan.
    Jag suger på att sälja saker via tradera. Förra auktionen blev ju världshistoriens längsta i stället för fyra dagar. Går så där för mig.
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-30 09:32:58 följande:
    Tradera stängde ju ner i natt och när jag kollade i morse var mina auktioner nollställda. Var helt säker att det blivit pannkaka av det hela men den uppdaterade sig för nån kvart sedan. Jag suger på att sälja saker via tradera. Förra auktionen blev ju världshistoriens längsta i stället för fyra dagar. Går så där för mig.
    Du ska se de budar sista minuterna! Ang. Traderas nya utseende, åh jag avskyr när de gör så! Känns som jag är inne på en sajt jag aldrig varit på innan. Tog mig flera minuter att hitta "Nya auktioner först"-funktionen. Hette inte ens likadant längre. Usch o fy för nymodigheter!

Bina - You know what is on the tvättställning.
  • efva
    Bina skrev 2009-06-29 23:23:50 följande:
    Jag får känslan av att det är ett tag sedan Odd Molly blev tillfrågade om samarbete mot kopiorna.
    Det är ca ett halvår sen.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna