• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

Ingen som hittat Tenfold knit bomull på rea?

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 19:52:53 följande:
    Så, bänkar mig med datorn vänd från maken. Det blev en blårutig 329a, cotton embroided dark blue (en sån Bina dissade ) OCH en Lovely Knit, Darkblue i bommul. Bina har helt rätt att den är liten i ull men i bomull är den ok i storleken. Dessutom skönare om jag ska vara ärlig. Sen försökte jag pruta till mig en Private Dress, chalk men det gick sådäääär. Den kostar hur som haver 450kr i butiken om nån skulle vara intresserad. Fanns både svart och powder Livalot. (inte för att någon här är intresserad ).
    Tur att du inte lyckades knipa den också nån måtta får det ju ändå vara (ingen hör hur avundsjuk jag är på irl-shopping väl? )
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-10 20:24:27 följande:
    Ingen som hittat Tenfold knit bomull på rea?
    Nohooope... det är ull överallt. Stickig som attan
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-10 19:58:46 följande:
    Powerpuffpingla: Härliga fynd! Önskar bara dom kunde lägga in rean på nätet också.
    Rean verkar vara lite förvirrat utlagd på nätet. Om man skriver Odd i sökfältet får du fram alla OM-plagg (kolla inte under reafliken för där kom inte allt med).

Som jag såg det i affären var det nog rea på alla OM-plagg. Dvs om du hittar något på nätet som du gillar är det nog bara att ringa dit och kolla om det är rea på den. De är superhjälpsamma i affären.
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 19:58:52 följande:
    Glossy: Dang vad jag kelade med Livealoten Bina: Den satt som en smäck Den som frågade om vad man kan ha under en Livealot - Spoilerdress är jättefin under. Alt Private dress. Om man inte känner att plånboken räcker till så har både Åhlens och H&M jättefina likadana just nu.
    Åhh! Hoppas du viskade till den att snart får du en mamma, Glossy ska köpa dig!

Har också sett att H&M har fina OM liknande linnen.. Frågan är om man ska satsa på ett sånt eller lägga på nån hundring och få ett fint 2nd hand på Tradera.. Sådär funderar jag hela tiden!
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-10 20:33:52 följande:
    Åhh! Hoppas du viskade till den att snart får du en mamma, Glossy ska köpa dig!Har också sett att H&M har fina OM liknande linnen.. Frågan är om man ska satsa på ett sånt eller lägga på nån hundring och få ett fint 2nd hand på Tradera.. Sådär funderar jag hela tiden!
    Haha - jag har redan "boppat" Binas Private Dress så varför skulle jag inte gnugga av mig på din Livealot

Ptjaaaaa... man kan ju alltid drömma om att lyckas få ett billigt på Tradera men hittills har jag inte sett några gå för en billig penning. Men om du är ute efter en Private i chalk fanns det i flera storlekar (utom 4 ) för 450kr på Haven.
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-10 20:17:44 följande:
    Blå hette den nog? Fjärilarna
    När du skrev linnet med fjärilarna, satt jag funderade på vilket linne som hade fjärilar... SUCK! Det var den dressen jag köpte från Ajabaja... sista dagen på 20% vid köp av tre plagg , fick 2 summersuits från Katvig till dottern "på köpet" :)
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 18:52:21 följande:
    Gokväll! Undrar hur Tenfold Knit är i storleken? Liten eller stor ?Jag har två Lovelier Knit (båda färgställningarna) och de töjer sig en del... Har storlek 3 i dem men skulle nog ha 2 istället.Vad ska jag köpa för storlek i Tenfold?? Vilken färg på Tenfold Knit är mest användbar??*velar*
    Snubblade på en rosa snuuuuuskigt billig på Blocket om det är en bra färg (men du får nog vara snabb)?
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 20:54:55 följande:
    Snubblade på en rosa snuuuuuskigt billig på Blocket om det är en bra färg (men du får nog vara snabb)?
    Wooooo...hoooo.... stopp stopp .... glöm inte bort att det florerar mycket såna plagiat.
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 20:54:55 följande:
    Oj, vill du länka...? Men är det säkert att den e äkta, det kan man ju inte veta...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna