• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina
    Milliemolly skrev 2009-06-10 21:42:20 följande:
    Menar ni att det finns kopior????????Jag har nämligne en knytkofta köpt från usa (ebay) som jag är fundersam på? Är kopiorna väldigt snarlika? Lappen är inte samma nämligen som i mina andra knytkoftor...Hrm................Kan inte någon starna en bildtråd? Hade varit så skoj. Jag är STOR OM älskare och hittade den här tråden idag
    Knytkofta, vilken menar du nu? Lovely Knit eller Tenfold? Jag är på jakt efter en Tenfold... Tycker den blir snyggare ju mer jag ser på den.

Kopior finns som görs i Kina (om jag minns rätt?). Mycket kopior i omlopp både på Tradera och på Blocket, tyvärr. *jättetrist*

Åh, en bildtråd hade varit underbart!!!
  • villemina
    Milliemolly skrev 2009-06-10 21:43:25 följande:
    ta den i almost black istället så bleknar du inte bort ihop med färgen Så snygg till svarta eller vita jeans
    Finns inte i min storlek på Haven. Kanske ska ringa dit imorron? Kan det va lönt?
  • Milliemolly

Lovely knit.........

Shit, då är min vinröda med lila knytband troligtvis en kopia för 1500 Skr. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

• villemina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 21:43:22 följande:
    Hej!Får jag passa på att fråga dig vilka butiker som säljer Odd Molly (och kanske Hunky Dory) i Kristianstad? Bor inte så fasligt långt därifrån!Tack!
    "Donna" har både OM och Hunky Dory. Bra service också!
  • Bina

Jag vill bara förtydliga att även Odd Molly har viss produktion i China så det går inte enbart att gå på ursprungsland.

• villemina
    Milliemolly skrev 2009-06-10 21:45:13 följande:
    Lovely knit.........Shit, då är min vinröda med lila knytband troligtvis en kopia för 1500 Skr. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrr!
    Men varför tror du det?
    Min fråga är ju hur man ser det. *förvirrad*
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-10 21:46:06 följande:
    Jag vill bara förtydliga att även Odd Molly har viss produktion i China så det går inte enbart att gå på ursprungsland.
    Just det! Min blå Lovelier Knit är gjord i Kina men helt äkta. Köpt på Donna, förresten.
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-10 21:41:50 följande:
    Vill haaaaa! www.havenstockholm.se/Anna/images/shop/400_86... Men vet int eom jag passar i färgen...? Jag är blond och ganska blek... Jag försvinner kanske i den där puder-färgen...?
    Den är ljuvlig i färgen men jag valde almost black eftersom även jag har dina färger.
  • Bambiblogg
    villemina skrev 2009-06-10 21:46:32 följande:
    Men varför tror du det? Min fråga är ju hur man ser det. *förvirrad*
    Det finns flera sätt att se det, bambi har skrivit flera inlägg om det.

Bland annat att det är tommar sidor i "boken"
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 21:44:59 följande:
    Finns inte i min storlek på Haven. Kanske ska ringa dit imorron? Kan det va lönt?
    Nope - what you see is what you get. Tyvärr. Frågade om hon hade något mer på lager men de rensar eftersom de ska flytta.

Kanske någon av de danska sidorna? Eller så skulle du kunna ringa Åhlens City i Sthlm. De hade ganska många härom veckan.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna