• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

lillie skrev 2009-07-09 15:46:36 följande:
    Nån som har Imagination Wrap? Hur är den i storleken? Funderar på att beställa en och tycker det ser ut som en modell som kan vara rätt stor. Men bäst fråga er, säkert nån som vet :0). Hur gick det förresten men den där klänningen nån hade köpt på Tradera (tror det var Bina?)och ville reklamera?
    Hej - ja det var jag... och jag kan berätta att det var en person som har kontakt med åf. Jag gav 1060 inkl frakt för den och jag fick 700 tillbaka för att fixa den, så ja jag behöll den. Nu återstår bara att hitta en lämplig skräddare.
  • Bina
    lillie skrev 2009-07-09 16:04:52 följande:
    Hej. Vad bra att ni hittade en lösning. Vad menar du med att "det var en person som har kontakt med åf"?
    Ja jag vet alltså inte om det faktiskt var en återförsäljare eller om det var en anställd eller en släkting till en åf. Hon sade saker som bekräftade det. (de får inte sälja så på Tradera)
  • Bina
    alias skrev 2009-07-09 16:45:56 följande:
    Tack Bina ... Men du ska veta att det kändes ....... öööööhh ... KONSTIGT!
    *fniss* ja jag kan tänka mig det - åh gud vad jag har kämpat här hemma idag för att inte dra iväg ett sms... och än mer med att inte klicka köpnu till överpris på Tradera..
  • Bina

knäppa artikelnr de har börjat med - eller hur?!

• Bina

Partypingla... eller förlåt.. Powerpuffpingla.. fixar du spoiler stl 4?

• Bina
    Bina skrev 2009-07-09 23:08:21 följande:
    Partypingla... eller förlåt.. Powerpuffpingla.. fixar du spoiler stl 4?
    hittade svaret på annan plats Puss
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-09 23:13:10 följande:
    Halloj!!! Trivs du i dina high pants? Storlek? Kort med dem på, har letat på din blogg men inte sett nåt? Fundrar på att fynda ett par på rean. Varför swappade du comma toppen? Såg det på bloggen när jag kollade efter pantsen. Jag låter som västa stalkern ......
    Ingen bild på haight pants.. jag har fyra och de sitter okej - inte rymliga.

Ja varför swappade jag comma? bra fråga.. var sugen på nåt nytt men det vetikatten om inte Siabellon drog det längsta strået ändå.. .. jag vet inte om jag trivs med Secret button.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna