• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Powerpuff - inte skall du hinta massa saker ännu..

• Bina

PPP eller har du sett nån ny från hösten som vi andra inte sett???

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 21:04:52 följande:
    Näääää - jag bara siar lite om framtiden. Känner på mig att de kommer klämma fram en alldeles, alldeles underbar kashmerekofta som jag kommer drömma om hela vintern för att jag är för snål.
    awww..
  • Bina

Milliemolly.. vem är det? inboxa gärna namnet till mig *kram*

• Bina

Mabimao.. ja precis så uppfattar jag Berry.. så jag skulle nog säga till Kajsan... leta vidare. Jag har också 3 i Grandmas och 4 i det mesta annat.

• Bina

Mabimao.. vad fanns i PK-huset? jag har en vän som skall dit en sväng i morgon.. hon sade att hit and run, biarritz och trosor fanns.. berätta pliiiiiiis

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 23:39:21 följande:
    När jag var där förra veckan hade de ju hur mycket som helst kvar. Kommer dock inte gå dit på ett tag eftersom jag vet att jag har nada självdiciplin. Nu loggar jag ut nattinatti
    okej - tack för info - hur skall jag kunna be henne leta?
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 23:39:21 följande:
    När jag var där förra veckan hade de ju hur mycket som helst kvar. Kommer dock inte gå dit på ett tag eftersom jag vet att jag har nada självdiciplin. Nu loggar jag ut nattinatti
    natti
  • Bina

Åhh jag är SÅ glad - #327 kommer och i powder till hösten *lycka*

• Bina
    freemind skrev 2009-07-07 10:51:18 följande:
    Jag kunde inte kommentera inne hos dig :( Den är ju så snygg att man bara dööööööör :)
    Joo det måste du kunna, du väljer "Namn/Webadress" så skall det gå utmärkt..

JA visst är den!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna