• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-19 15:23:41 följande:
    Fy vad orättvist det kan vara. En annan sitter här och mår prima efter min nästan 3 ½ timmars bravad i lördags. Absolut inga men eller värk som tyder på att jag gjort det.
    ja speciellt eftersom jag vill och är van vid att hålla igång dygnet runt... mår ju skitdåligt när jag inte får göra allt jag är van vid.
  • Firstandhappy

MEN.. man får se fördelen, det kommer ju något gott utav det hela och det är ju inte så lång tid kvar..

• Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-05-19 13:01:44 följande:
    Då är du härdad .Han fyller 1 månad idag. Ju mer skrik desto bättre sover han. Har flera gånger funderat på att ställa mig utanför nån förskola men då finns det nog en risk att någon tror att man är skum och slår larm.. hi hi.
    har han kolik eftersom han skriker mycket?
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-19 15:35:44 följande:
    MEN.. man får se fördelen, det kommer ju något gott utav det hela och det är ju inte så lång tid kvar..
    Ja, det är väl bara att gilla läget. Man har väl inte så mycket val, och som du säger, det kommer något gott ur det. :)
    Antar att det bara är en tidsfråga innan jag också åker på massa gravidkrämpor. För så här bra får man väl inte må? Och inte hela grav. väl?
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-19 16:03:51 följande:
    Ja, det är väl bara att gilla läget. Man har väl inte så mycket val, och som du säger, det kommer något gott ur det. :) Antar att det bara är en tidsfråga innan jag också åker på massa gravidkrämpor. För så här bra får man väl inte må? Och inte hela grav. väl?
    En del gör ju det, vilken tur de har. :)
    Inte för att jag har några särskilda krämpor än egentligen, det är ju ljumskarna som plågar mig till och från när jag går mycket. Men med lite simning brukar de bli gladare. :)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-19 16:10:43 följande:
    En del gör ju det, vilken tur de har. :) Inte för att jag har några särskilda krämpor än egentligen, det är ju ljumskarna som plågar mig till och från när jag går mycket. Men med lite simning brukar de bli gladare. :)
    Men vad bra att du hittat något som lindrar din besvär iaf. Det kan vara svårt annars, man har problem, men vet inte vad man ska göra åt dem.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-19 16:03:51 följande:
    Ja, det är väl bara att gilla läget. Man har väl inte så mycket val, och som du säger, det kommer något gott ur det. :) Antar att det bara är en tidsfråga innan jag också åker på massa gravidkrämpor. För så här bra får man väl inte må? Och inte hela grav. väl?
    jo då, med wille måde jag hur bra som helst under hela tiden, visst nåt tyngre o jobbigare mot slutet blev det ju men en månad av lite tyngdvärk i ryggen kan man ju ta..
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-19 16:14:02 följande:
    Men vad bra att du hittat något som lindrar din besvär iaf. Det kan vara svårt annars, man har problem, men vet inte vad man ska göra åt dem.
    När det är extra plågsamt hoppar jag upp på cykeln och rullar ner till simhallen, sen mjukar det upp ljumskarna jättefint. Brukar avsluta med en liten tur i äventyrsbassängen också, vid grottorna och så, för där är så varmt. :)
  • JePaLuLi

Jag mådde väldigt bra båda gångerna. det var på slutet det började bli tufft som för de flesta. Andra gången var det nog mer att Lucas var så liten och krävde sitt som gjorde mig trött och orkeslös. Var visserligen ganska trött, men mitt HB låg på 95 också... Det var dock inte så illa att jag inte funkade i vardagen som tur är.

Ikväll kommer min makeup- och hårstylist hit så vi ska prova massa grejer. Tips? Råd?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-05-19 15:56:48 följande:
    har han kolik eftersom han skriker mycket?
    Jag vet inte. Bvc rekommenderade Minifom mot spädbarnskolik men den hjälper inte. De säger bara att det fortfarande är nytt och att vissa bebisar har en vildare personlighet. T om bm blev lite förvånad idag när vi gick dit idag. För en gång skull gallskrek han inte. Man känner sig ganska nedslagen som mamma då jag inte kan få honom att bli nöjd.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4