• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-19 10:12:15 följande:
    ja nån gång måste man ju pausa me
    Ja de vill inte ha flera barn och vi ska inte ha nån mer på ett bra tag så det kan ju vara skönt för far- och morföräldrar att få andas ut lite
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-19 08:39:54 följande:
    Fast den som fick först är den som ska ha i höst, så det blir nog lite svårt. Och jag är verkligen inte sugen på en till just nu så det får nog bli ett glapp 2010 Familjetrollet: Japp, jag var ute efter marinblåabyxor till pojkarna. Hittade först ett par som jag la undan, men sen hittade jag helt ok byxor på H&M där båda tillsammans var billigare än ett par av de första Men jag hade ingen plånbok med mig så jag får åka ner idag igen...

Stina är såå fint! Det skulle jag också kunna tänka mig.
    vad bra att du fann fina byxor

här är man helt slut i höger arm och nacke efter ha stått och målat i 2 timmar.äntligen är vi snart klara med "renoveringen"v-rummet får G göra i ordning.

vad ska ni hitta på idag?själv ska jag ta det lugnt tills maken kommer hem och efter det kommer det vara fullt upp till sängdags

vill nån ta en fika på fredag?
  • Leos och Vincents mamma

Diana messade mig för en liten stund sen o skrev att allt talar för att det blir bebis idag!! Hon skulle träffa barnläkare nu.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 11:35:25 följande:

Diana messade mig för en liten stund sen o skrev att allt talar för att det blir bebis idag!! Hon skulle träffa barnläkare nu.
    åhh vad spännade
    SmileyMalin skrev 2009-05-19 12:09:33 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 11:35:25 följande: åhh vad spännade
    Ja, det är det Får se vad de säger. Ska bli spännande o se vad det är för kön på hennes bebis
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 11:35:25 följande:

åhh vad spännande!hon har ju lyckats att nästan gå full tid denna gång.jag håller mina tummar för henne och bebisen

jag tror att det blir en son
  • JePaLuLi

Det viktigaste är ju att bebisen mår bra. Känns som att könet inte är särskilt väsentligt nu när det är komplikationer.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
    Familjetrollet skrev 2009-05-19 12:15:57 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 11:35:25 följande: åhh vad spännande!hon har ju lyckats att nästan gå full tid denna gång.jag håller mina tummar för henne och bebisenjag tror att det blir en son
    Ja, jag kommer inte ihåg vilken vecka hon är i nu, men hon har gått längre denna gång iaf. Det tror jag med
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-19 12:16:10 följande:
    Det viktigaste är ju att bebisen mår bra. Känns som att könet inte är särskilt väsentligt nu när det är komplikationer.
    håller med.det viktiga är att både bebisen och diana mår bra trots alla komplikationer.jag vet hur det är att få ett prematurbarn och hur orolig man är.jag skickade henne ett lycka till sms nyss

hoppas hennes barn är starkt och slipper ligga på neo länge efter förlossningen.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 12:19:31 följande:

Ja, jag kommer inte ihåg vilken vecka hon är i nu, men hon har gått längre denna gång iaf. Det tror jag med
    hon ska vara runt v 37 nu.men barnet är prematur pga sin vikt om jag har förstått rätt.jag födde sonen 2 dagar innan bf och han var prematur då han var 45 cm och vägde 2210 gr pga fel på moderkakan och navelsträngen
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4