• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-19 12:26:57 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 12:19:31 följande: hon ska vara runt v 37 nu.men barnet är prematur pga sin vikt om jag har förstått rätt.jag födde sonen 2 dagar innan bf och han var prematur då han var 45 cm och vägde 2210 gr pga fel på moderkakan och navelsträngen
    Ja hon är ju beräknad två veckor efter mig så hon borde gått in i 37 nu...
    Hoppas bebis mår bra!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-05-19 12:26:57 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 12:19:31 följande: hon ska vara runt v 37 nu.men barnet är prematur pga sin vikt om jag har förstått rätt.jag födde sonen 2 dagar innan bf och han var prematur då han var 45 cm och vägde 2210 gr pga fel på moderkakan och navelsträngen
    Ja, då är det ju en annan sak. För annars finns det många som föder i den veckan o bebisen mår jättebra. Men nu får vi hålla tummarna!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet

gaah vad krångel det är med nya internetleverantören.ingen avi idag heller allt med posten.startkittet skulle vart framme senast idag.nu har jag ringt och de säger att det är en blokering i lägenheten vi flyttar in i om en dryg vecka

så nu ska jag vänta på att de ringer upp och kollar vad som är galet

• Fru T
    Fru T skrev 2009-05-19 12:32:54 följande:
    Ja hon är ju beräknad två veckor efter mig så hon borde gått in i 37 nu...Hoppas bebis mår bra!
    Kom på att då är hon i 36+ nånting....
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 12:34:31 följande:

Ja, då är det ju en annan sak. För annars finns det många som föder i den veckan o bebisen mår jättebra. Men nu får vi hålla tummarna!
    jag håller båda mina fingrar och tår för dem att allt ska gå jättebra trots "akutförlossning/snitt".
  • Leos och Vincents mamma

Vad jag förstod det som igår på hennes sms så mådde bebisen nog bra, men hon mådde inte så bra, hade väldigt högt blodtryck som inte ville ge med sig trots medicin.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee

Puh, första gången på några veckor då man har båda händerna fria under dagen. Han vägrar nämligen sova själv annars.

När lillen har vant sig vid barnvagnen kanske någon vill ta en promenad nån gång framöver?

Idag kommer förhoppningsvis mitt Ellos paket. Har beställt för några tusen så Andreas blir nog inte så glad när han får syn på allt det där . Behöver nya kläder för att piffa upp mitt självförtroende då jag inte kommer in i mina gamla.

• Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-05-19 12:49:09 följande:
    Puh, första gången på några veckor då man har båda händerna fria under dagen. Han vägrar nämligen sova själv annars. När lillen har vant sig vid barnvagnen kanske någon vill ta en promenad nån gång framöver?Idag kommer förhoppningsvis mitt Ellos paket. Har beställt för några tusen så Andreas blir nog inte så glad när han får syn på allt det där . Behöver nya kläder för att piffa upp mitt självförtroende då jag inte kommer in i mina gamla.
    jag tar gärna en promenad framöver
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-05-19 12:50:20 följande:
    jag tar gärna en promenad framöver
    Vad bra .

Han gillar än så länge inte barnvagnen så vi kan vänta nån vecka så vi inte skrämmer iväg dig med hans skrik
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-05-19 12:52:31 följande:
    Vad bra . Han gillar än så länge inte barnvagnen så vi kan vänta nån vecka så vi inte skrämmer iväg dig med hans skrik
    hur gammal är sonen?här har man två töser som skriker värre än operasångerskor ibland*skratt*
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4