• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-19 08:19:21 följande:
    Men vi kan väl få hoppas lite iaf? :P
    Det är klart men jaa vågar inte göra det för väntan är såå jädra jobbig...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-19 08:20:30 följande:
    Det är klart men jaa vågar inte göra det för väntan är såå jädra jobbig...
    Nä, du ska vara pessimist i det här läget, det är helt sant.
  • playmate86

jag fick sova hela natten jag skickar över min sömn till dig så är du mera utvilad nu då:)

Fru T skrev 2009-05-19 07:30:30 följande:
    det va snällt
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-18 21:27:17 följande:
    den som fick först får väll börja om om inte den redan fått igen då är det nästa som står på tur
    Fast den som fick först är den som ska ha i höst, så det blir nog lite svårt. Och jag är verkligen inte sugen på en till just nu så det får nog bli ett glapp 2010

Familjetrollet: Japp, jag var ute efter marinblåabyxor till pojkarna. Hittade först ett par som jag la undan, men sen hittade jag helt ok byxor på H&M där båda tillsammans var billigare än ett par av de första Men jag hade ingen plånbok med mig så jag får åka ner idag igen...
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 21:44:43 följande:
    Ja, Stina är bästa namnet. Vår är en Stina om det är en flicka. En Stina Anna Maria. :)
    Stina är såå fint! Det skulle jag också kunna tänka mig.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-19 08:39:54 följande:
    Stina är såå fint! Det skulle jag också kunna tänka mig.
    Verkligen helt underbart. Det är därför Linus tror att det är en tjej, för att Stina känns så självklart, haha. :)
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-05-19 08:43:57 följande:
    Verkligen helt underbart. Det är därför Linus tror att det är en tjej, för att Stina känns så självklart, haha. :)

Gissar ändå på en pojke!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Maria84

Vadå seg morron och jag mår pyton. Magkatarren bråkar och så börjar jag tro att jag har fått nån infektion. Har börjat blöda igen och har konstig värk så jag väntar samtal från KK. Ska ju in och operera ut tandaset idag med och det känns mindre lockande när man mår så här.
    Det skulle inte förvåna mig det minsta om jag fått en infektion, har verkligen inget på min sida just nu så.

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-19 08:39:54 följande:
    Fast den som fick först är den som ska ha i höst, så det blir nog lite svårt. Och jag är verkligen inte sugen på en till just nu så det får nog bli ett glapp 2010 Familjetrollet: Japp, jag var ute efter marinblåabyxor till pojkarna. Hittade först ett par som jag la undan, men sen hittade jag helt ok byxor på H&M där båda tillsammans var billigare än ett par av de första Men jag hade ingen plånbok med mig så jag får åka ner idag igen... Stina är såå fint! Det skulle jag också kunna tänka mig.
    ja nån gång måste man ju pausa me
  • Fru T

Ja har sovit lite till men tror allt ja lägger mig ner igen, Känner Nisses blickar på mig å tror inte alls han va redo att sluta kela nu...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4