• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Familjetrollet

har ni läst denna söta artikel?

www.corren.se/ostergotland/linkoping/&date=&menuids=

jennyoPatrik
    fann du det du sökte igår

då var det en ny dag igen.idag ska jag måla och sen är det full fart till alla olika ställen som vanligt.

packas måste det göras oxå,är ju bara ca en vecka kvar nu*jippi*

• SmileyMalin

Hjälp! Insåg just att det på måndag bara är 6 veckor kvar att jobba....
    Känns väldigt blandat! Det ska bli otroligt skönt att faktiskt ha energi och ork kvar till Nellie och hundarna istället för att lägga all ork på att ta hand om andras barn och sen vara totalt slutkörd resten av tiden...
    Samtidigt känns det ju inte jättekul att bli arbetslös och börja krångla med arbetsförmedlingen och a-kassan...

• Fru T

åh ja tror faktist ja lyckats sova nästan hela natten va vaken mitt i natten nån gång, man måste ju kissa me men ja känner mig tillome lite utvilad...

Dock har ja inga planer på att vara aktiv å fortsätter vilan nu efter avslutad frukost i soffan (sängen är ingen ide att försöka ligga i pga Mr snark)

Värken är kvar i höfterna men för övrigt år det välldigt lugnt.

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    playmate86 skrev 2009-05-18 23:08:13 följande:
    hoppas verkligen du får sova i natt annars sover jag för dig inatt du kan få den sömn jag får istället för mig om du vill *ler*
    det va snällt
  • SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-05-19 07:28:03 följande:
    åh ja tror faktist ja lyckats sova nästan hela natten va vaken mitt i natten nån gång, man måste ju kissa me men ja känner mig tillome lite utvilad... Dock har ja inga planer på att vara aktiv å fortsätter vilan nu efter avslutad frukost i soffan (sängen är ingen ide att försöka ligga i pga Mr snark) Värken är kvar i höfterna men för övrigt år det välldigt lugnt.
    då är du ju utvilad och redo för förlossning Säg åt tösen att passa på att komma ut nu
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-19 07:30:40 följande:
    då är du ju utvilad och redo för förlossning Säg åt tösen att passa på att komma ut nu
    Om det vore så lätt hon e säkert snällare mot pappa som precis gått av sitt nattpass på 11h än mot mig som sovit hela natten
  • Familjetrollet
    åh ja tror faktist ja lyckats sova nästan hela natten va vaken mitt i natten nån gång, man måste ju kissa me men ja känner mig tillome lite utvilad...Dock har ja inga planer på att vara aktiv å fortsätter vilan nu efter avslutad frukost i soffan (sängen är ingen ide att försöka ligga i pga Mr snark)Värken är kvar i höfterna men för övrigt år det välldigt lugnt.
    vad bra att du får sova ut,det behövs nu inför förlossningen.dagarna innan brukar man kunna sova riktigt bra
  • thelifesaviour
    åh ja tror faktist ja lyckats sova nästan hela natten va vaken mitt i natten nån gång, man måste ju kissa me men ja känner mig tillome lite utvilad... Dock har ja inga planer på att vara aktiv å fortsätter vilan nu efter avslutad frukost i soffan (sängen är ingen ide att försöka ligga i pga Mr snark) Värken är kvar i höfterna men för övrigt år det välldigt lugnt.
    Nu när sömnen är gjord borde bebis komma! :)
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-19 07:57:27 följande:
    Fru T skrev 2009-05-19 07:28:03 följande: vad bra att du får sova ut,det behövs nu inför förlossningen.dagarna innan brukar man kunna sova riktigt bra
    ja tror det är långt kvar ja, å tappen är inte änns utplånad

men lite sömn är alltid trevligt...
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-19 08:10:50 följande:
    ja tror det är långt kvar ja, å tappen är inte änns utplånad men lite sömn är alltid trevligt...
    Men vi kan väl få hoppas lite iaf? :P
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4