Inlägg från: SmileyMalin |Visa alla inlägg
  • SmileyMalin

Vi från Linköping Del:4

Mizzz skrev 2009-07-27 21:41:42 följande:
    Det passar bra för mig, var?
    kanske ute någonstans? tex utanför HM.
    Så kan vi bestämma då vart som passar bäst
  • SmileyMalin

Tisdag kl:11:45
    Utanför entren till HM. (den uppe vid busshållsplatsen)

SmileyMalin

• SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-07-27 21:49:07 följande:
    uppdaterat listan med medlemmar o raderat bort folk..
    fick inte Molgan vara med?
  • SmileyMalin

Här har det packats hela kvällen. Imorgon ska jag, sambon, Nellie och två byrackor trycka ner oss i en kanot och paddla ut i Rängen Blir en natt i tält och sedan hem igen. Myyyyyyyys

• SmileyMalin

Ska aldrig mer i hela mitt liv tälta som gravid....
    Stor mage och foglossningar passar inget bra ihop med trång sovsäck och tunnt liggunderlag..... ajajaj!
    Men i övrigt har vi haft det supermysigt Hittade en perfekt liten ö med en mysig liten glänta att slå läger i. Flera fina ställen för Nellie att gå i vattnen på, så hon hann bada minst 5-6 gånger under gårdagen
    Hundarna kunde springa fritt på ön och vi lagade mat över öppen eld!
    Sedan tog vi några små utflykter med kanoten under dagen.

Igentligen hade vi tänkt åka idag till imorgon.... men med tanke på hur vädret ser ut för tillfället är jag väldigt glad att vi flyttade fram en dag

• SmileyMalin
    LillaLilli skrev 2009-07-30 18:55:03 följande:
    ojoj låter jobbigt, men ändåå himla mysigt :D ni ska vara mycket glada att ni inte tog idag... det mullrar ju som bara den och är väldigt mörkt..
    LillaLilli skrev 2009-07-30 18:54:01 följande:
    bara så ni vet! jag har inte snusat på ungefär en månad!! inte min karl heller. hur duktiga är inte vi då!?
    vi hade världens dunderblixtar precis utanför tomten nu i eftermidags... och spöregn! Då var jag rätt glad över att inte sitta i ett tält

en månad är ju kanon! Min sambo har nog "slutat" säkert 20 gånger sen vi blev ihop... det går inte så bra för honom
  • SmileyMalin
    Apipoulai skrev 2009-07-30 21:03:22 följande:
    Tälta som gravid låter lika galet som att springa gbg-varvet. Men du klarade det! =) Trevligt att ni hade det mysigt i övrigt (om man bortser från obehaget). Var någonstans var ni?
    I Rängen
  • SmileyMalin

jag avskyr att komma på matlistor....

• SmileyMalin
    Maria84 skrev 2009-08-01 15:40:28 följande:
    Här kom vi hem för några timmar sen. Har legat inlagda på BIVA sen igår. Lucas blev skickad från vc med ambulans in efter blodsockerfall. Låg farligt nära medvetslöshetsgränsen och de var rädda att han skulle hamna i det innan vi kom in så det var att pumpa i socker i väntan på ambulansen och vi fick upp till jättehögt istället. Men bättre det, än medvetslös alt koma! Mkt kontroller under kvällen och natten men imorse fick vi klartecken från läkaren att åka hem, skönt det. Och Lucas var så glad över att få gå ifrån avdelningen, han var inte alls glad i sköterskorna som stuckit honom sååå många ggr. Hans stackars små fingrar är blåa efter alla stick. Nu sover han en sväng så jag ska passa på att plocka undan lite här hemma innan man ska sätta igång med middan.
    fy vad otäckt. stackars liten
  • SmileyMalin

nån som vet hur det går för "Apipoulai"?
    om det är nån bebis på g?

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4