Inlägg från: SmileyMalin |Visa alla inlägg
  • SmileyMalin

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-07-06 13:45:24 följande:
    hej hej alla... nyss hemkommen o mår alldeles för bra för att det ska va sant... hade drömförlossning o Molgan är skitful... så alla ni som säger att han e söt ljuger... finns inga fina söta nyfödda... bläää.. en mörkhårig liten pojke som suger tutte till förbannelse o tittar på mamma med stora mörka ögon.. 13 minuters förlossning o lyckligt hög av lustgas (ska börja knarka skiten på heltid *ler*) nä nu ska jag återgå till familjen, ville bara hoppa in o säga hej o tacka för alla grattis.
    grattis
  • SmileyMalin

Nu har minstingvovven blivit av med manligheten.
    Han är inte katig alls för tillf'ället, alldeles fullproppad med smärtstillande....
    Så nu ska vi försöka hålla en superenergisk liten jack russell så stilla som möjligt i minst en vecka, ska bli ett mycket intressant projekt!

• SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-07-08 18:47:22 följande:
    nu finns molgan i sin mapp bland bilderna..
    hjälp vad långa dom här sista månaderna blev plötsligt
    Sötnos!
    Men hur sjutton gör man för att se sådär fräsch ut straxt efter en förlossning? Jag ser ut som om jag just uppstått från dom döda och krälat mig fram ur min egna grav på bilderna från bb
  • SmileyMalin
    dinana skrev 2009-07-09 19:54:40 följande:
    Har en liten fråga, vad drar/drog era 1-års barn för storlek? (alltså när de skulle fylla ett år).
    tror Nellie hade mest 80. Men även en hel del 74 och 86.
  • SmileyMalin
    dinana skrev 2009-07-09 20:24:26 följande:
    Ah okej... verkar vara väldigt olika. La ut frågan i forumet och har fått ltie olika svar.. allt från 74-86. Molly drog nog 68-74 då skulle jag tro, men så vart hon ju inte så stor heller (71 cm)
    Nellie har varit rätt lång hela tiden... många tror att hon är äldre än vad hon är just för att hon är så lång och smal.
  • SmileyMalin

Hemma efter en mysig shoppingrunda på Ikano med mamma
    Fina kläder till Nellie och ett babyskydd till lillasyster, och utan att jag öppnad plånboken alls

• SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-07-10 16:55:47 följande:
    sånt är inte ett dugg tråkigt
    ja det är ett väldigt trevligt sätt att shoppa på
  • SmileyMalin
    JePaLuLi skrev 2009-07-11 21:40:26 följande:
    Våra barn har alldeles för mycket kläder, men det är roligt Nu kommer det ju snart en kusin som förhoppningsvis kan få nytta av dem. Idag fick min kära vän äntligen sin bebbe. Ultraljudet sa flicka - ut kom en pojke.
    precis vad jag går och oroar mig för....
    såklart är det viktigaste att man får ett friskt barn, men har ju verkligen ställt in mig på en liten lillasyster nu.....
  • SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-07-11 22:53:49 följande:
    det va ja me "rädd" för men ja oroade mig ju i onödan å hade så vart fallet så hade ja bara behövt packa ner alla lånade kläder å åka å byta till pojklådan iställe vi har ju knapt köpt några kläder själva alls av dom minsta men snart blir det äbdring på mina inköp
    fick ni också veta på vanliga RU?
  • SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-07-11 23:01:23 följande:
    jupp ja ville gå till selbring me men mannen tyckte det va onödiga pengar å han va helt övertygad om att det stämde...
    jag är också sugen på det... men som sagt, mycket pengar.
    Och igentligen ändrar det ju ingeting.
    Är det en pojk trots allt så hjälper det ju inte med ett till ultraljud
    Men det känns som en flicka i magen och jag har dom flesta typiska flicksymptomen så jag blir minst sagt förvånad om det inte är det!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4