• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-06-10 11:39:45 följande:
    Nej har inte kollat där ännu men ska ringa dem i em. De har ju inga grejer på sin hemsida så man måste ju till butiken om man vill se sakerna. Men ska ringa om ialla fall en hällspis för torktumlare och tvättmaskin hittade jag ett väldigt bra paketpris på och en billig diskmaskin. Och kyl/frys tror jag inte att jag hittar billigare än på elgiganten.
    Oftast så kan man ju få ett bra paketpris om man köper mycket. Jag jobbade som säljare på Onoff tidigare och Patrik var lagerchef på Elgiganten. Konkurrensen var hård
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 11:58:40 följande:
    Oftast så kan man ju få ett bra paketpris om man köper mycket. Jag jobbade som säljare på Onoff tidigare och Patrik var lagerchef på Elgiganten. Konkurrensen var hård
    ja så är det, det brukar defenitivt löna sig att åka runt till dom olika kedjorna å säga jag vill ha det här å det här, vad kan du ge mig för pris!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-10 12:53:02 följande:
    ja så är det, det brukar defenitivt löna sig att åka runt till dom olika kedjorna å säga jag vill ha det här å det här, vad kan du ge mig för pris!
    Precis, och gärna pressa lite med att konkurrenten gav mig det här, vad kan du erbjuda.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 11:58:40 följande:
    Oh, jag kan se er fightas hemma vid matbordet! :D
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T

åh ja vill åka å köpa köksbord! ser så jävla tomt ut i köket ju å mina skattepengar sitter ju så fint på mitt konto..

Dessutom är det MINA pengar så mannen kan ju inte tjura över om att ja spenderar dom å spec inte om ja spenderar dom på hemet

Tänk om han skulle kunna ta å vakna nån gång så han kan följa me mig för ja vet inte om jag ensam på ikea är nån bra idé.. borde ja änns köra bil liksom?? idag har ja ioförsig en bra dag, kroppsligt. men det kan ju vända som på en femöring..

men han lär ju inte vilja följa me när han vaknat heller jädra tråkmåns!

Å så skyller han sitt dåliga humör på mitt....

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 12:54:38 följande:
    Precis, och gärna pressa lite med att konkurrenten gav mig det här, vad kan du erbjuda.
    exakt, så jör Tedde nu när han kollar på bilar...
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 12:54:50 följande:
    Oh, jag kan se er fightas hemma vid matbordet! :D
    Haha det gjorde vi faktiskt inte. Det var mer så att jag ringde honom och frågade om de hade nån vara inne och vad de kunde erbjuda.. Hade de ett bättre pris så sa jag det till kunden
    Haha, jag gillade inte min arbetsgivare
    Det roliga var att kunderna faktiskt kom tillbaka för att de uppskattade min ärlighet och ibland betalade de hellre lite extra just för att få bra service.
    Fru T skrev 2009-06-10 13:05:40 följande:
    exakt, så jör Tedde nu när han kollar på bilar...
    Ja man ska göra så. Helt rätt!
    Framförallt i bilbranchen som är så osäker nu. Det är helt klart rätt tid att köpa bil nu, betydligt sämre att sälja. Man får fan ingenting för bilar nu, men kan fynda bra bilar till kanonpriser!
  • Fru T

ne nu går ja fan å väcker mannen med risk för att få ett super grinigt bemötande men han har ju faktist sovit nästan konstant sen 4-5 tiden igår... å i natt jobbar han så det vore ju lite trevligt att få umgås me han å inte bara se å höra han...

Det kliar som fan i ikea nerven på mig så får ja ite upp han ur sängen så åker ja nog fan ändå! Palla sitta hemma som en apa i en bur

Fundera på en sak... det finns två saker vi väntat me å köpa å det är en nässug tex näsfrida och en badbalja...

Ska ja passa på å köpa det när ja ändå är i farten eller ska ja vänta tills ja verkligen vet om det behövs??

har väntat me en bärsele me, vill ha en Beco Butterfly så inväntar bästa pris på begagnad för dom kostar nästan 1800 nya  men det är en sån ja ska ha...

• Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-06-10 13:27:42 följande:
    ne nu går ja fan å väcker mannen med risk för att få ett super grinigt bemötande men han har ju faktist sovit nästan konstant sen 4-5 tiden igår... å i natt jobbar han så det vore ju lite trevligt att få umgås me han å inte bara se å höra han...Det kliar som fan i ikea nerven på mig så får ja ite upp han ur sängen så åker ja nog fan ändå! Palla sitta hemma som en apa i en bur Fundera på en sak... det finns två saker vi väntat me å köpa å det är en nässug tex näsfrida och en badbalja...Ska ja passa på å köpa det när ja ändå är i farten eller ska ja vänta tills ja verkligen vet om det behövs??har väntat me en bärsele me, vill ha en Beco Butterfly så inväntar bästa pris på begagnad för dom kostar nästan 1800 nya  men det är en sån ja ska ha...
    Näsfrida tycker jag verkligen att ni ska köpa! Det var nog det bästa köpet vi gjort, jättebra att ha hemma för man vet aldrig när den behövs.

Badbalja använder ju nästan alla så det kanske ni kan köpa nu oxå.
    Varke näsfrida eller badbalja kostar ju så mycket.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-10 13:33:51 följande:
    Näsfrida tycker jag verkligen att ni ska köpa! Det var nog det bästa köpet vi gjort, jättebra att ha hemma för man vet aldrig när den behövs.Badbalja använder ju nästan alla så det kanske ni kan köpa nu oxå.Varke näsfrida eller badbalja kostar ju så mycket.
    ne ellerhur badbalja har ja hittat på biltema för under hundralappen å en näsfrida vet ja ej va den kostar men tanken slår mig ju lite att tänk  om man behöver den mitt i natten... har ju tillome köpt hem 2st mjölkersättning på tetra ifallatt liksom...

badbaljan kommer ju användas det vet ja, kommer ju tex följa me när vi åker te pappa eller västkusten...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4