• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-10 11:48:18 följande:
    såå nu fick ja klaga lite på mannen me han kan ju inte alltid va underbar...Nu ska ja ta mig en (förhoppningsvis) skön dusch...
    vi får hoppas att tösen tittar ut.även män är ju rastlösa när deras fruar inte föder på Bf.

min man var mer orolig än jag på vissa bm besök.det brukar ju skämtas om att männen blir som sina gravida fruar*skratt*

här är man hemma en snabbsväng.ska snart in till stan på ett snabbt ärende.sen ska jag fota en massa saker som ska säljas.
  • Maria84
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 11:58:40 följande:
    Oftast så kan man ju få ett bra paketpris om man köper mycket. Jag jobbade som säljare på Onoff tidigare och Patrik var lagerchef på Elgiganten. Konkurrensen var hård
    Mjo man kan nog få det, Jens brukar kunna pruta ordentligt på Elgiganten bara vi ska ha en liten sak så Prutade ned en router med ca 600:- senast Ska se om jag hinner kika in där idag, måste in och byta en sak och hämta ut golv till köket i andra huset så vi kan lägga det innan köket börjar monteras upp i helgen.
  • Fru T

- Jaha så vi MÅSTE köpa ett köksbord just idag

- Ne men jag MÅSTE få komma hemifrån å slippa sitta här hemma som en apa i en bur som inte vågar ta mig nånstans själv å då kan man ju likagärna passa på

- Jaha

- ja hur skulle du känna om du va fast hemma??

- Jo det är sant

-ja kan bjuda dig på mat på Ikea

- ska du bjuda mig (vi har gemensam ekonimi)

- Ja men det låter ju bra iallafall

- haha joo det gör det ju faktist, å du FåR inte ge dig iväg själv, änn mindra kånka på möbler...

- *suck* vi åker väll då...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • LillaLilli

jag har tänkt på det där med lunch p ikano på fredag vid 13. hur ska jag veta vilka ni är? kommer inte känna igen er, har ju bara sett ett eller inget kort på er..

• Fru T
    LillaLilli skrev 2009-06-10 14:13:52 följande:
    jag har tänkt på det där med lunch p ikano på fredag vid 13. hur ska jag veta vilka ni är? kommer inte känna igen er, har ju bara sett ett eller inget kort på er..
    Jenny har en stor grå tvillingvagn me sina söta grabbar i, du kommer märka vilka dom är
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-06-10 14:15:15 följande:
    Jenny har en stor grå tvillingvagn me sina söta grabbar i, du kommer märka vilka dom är
    hihi :) ja hoppas det! vore ju genant om det va ett annat gäng mammor och gravida där som jag stormar fram till :P
  • dinana

om jag kommer så lär du se vem jag är... jag har en rosa/grå bugaboo... brukar sticka ut en hel del =)

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana

eller kan jag ta ko-sufletten... humm... lite pinsamt med en rosa vagn när man har en son... men men.. vad gör man inte för sin dotter som älskar rosa =)

• dinana

Ingen som vill ta en fika i SKäggetorp om typ en timme?

• LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-10 14:39:24 följande:
    eller kan jag ta ko-sufletten... humm... lite pinsamt med en rosa vagn när man har en son... men men.. vad gör man inte för sin dotter som älskar rosa =)
    hehe ja det gäller att man släpper till :D

ja hoppas jag känner igen er! :) hoppas du kan komma. jag har iaf knallgröna skor och samma färg på jackan, så jag är med ganska lätt att känna igen :P

hoppas inte min karl har något planerat för mig på fredag, han har sånna små planer ibland. när han väl är ledig vill jag ju gärna vara med honom..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4