• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-10 18:40:19 följande:
    Ni som är fiknasugna!ni är välkomna hem till oss den 18e och fika.dock har vi inte satt upp alla gardiner ännu*skratt*fy vad tiden går fort.känns inte som att det är midsommar redan nästa fredag.sommaren är ju knappt här ju*skratt*
    man kan fika utan gardine, tror inte dom smakar så gott ändå...

Om ja (vi ) kommer eller ej det svarar ja på när hon är ute
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Apipoulai skrev 2009-06-10 16:39:46 följande:
    Oj oj oj, mjölkersättning, hur ska det går. ;)Var på föräldrautbildning idag och frågan om ersättning ställdes, men det var aj aj aj, det fick man absolut inte ge.Vi: "men om amningen inte funkar och man producerar för lite mjölk, det kan ju faktiskt hända."BM: Då får man amma lite till!, var hennes svar.Så det här med mjölkersättning var ett BIG NO NO från hennes sida.Själv tror jag inte det är så farligt, och tror snarare det är ett bra komplement när amningen inte funkar av någon anledning. Det finns många som är uppfödda på ersättning och de verkar lika friska som de som druckit bröstmjölk.Känsligt ämne det där med amning kontra ersättning.Men jag tror att varje förälder kan avgöra vad som är bäst för dem och deras barn.
    Mina barn är uppfödda på ersättning o de är lika normala som alla andra barn
    Jag o min bror är oxå uppfödda på det o det blev folk av oss oxå
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

Ja har kommit på att det är mycket lättare att veta vad man INTE vill ge för namn till sitt barn än komma på namn man faktist kan tänka sig att ge...

men ja hoppas fortfarande att ja ser vad hon heter när ja får upp henne på bröstet

oooj va mysigt det lät nu längtar ja ju ännu mer...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-10 19:32:46 följande:
    Ja har kommit på att det är mycket lättare att veta vad man INTE vill ge för namn till sitt barn än komma på namn man faktist kan tänka sig att ge...  men ja hoppas fortfarande att ja ser vad hon heter när ja får upp henne på bröstet oooj va mysigt det lät nu längtar ja ju ännu mer...
    Åh vad mysigt! Är så avundsjuk på dig som när som helst får uppleva det mest fantastiska att föda fram sitt barn och få upp h*n på bröstet.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Stolt Enbarnsmamma
    Apipoulai skrev 2009-06-09 21:38:31 följande:
    Vet jag vem?

Du vet nog definitivt vem jag pratar om! Så jävla barnsligt folk!

Hur mår du annars?

JennyoPatrik:
    Haha, dem är så roliga dem små liven Nathalie brukar stampa i golvet när hon blir arg, alltid lika roligt, man får verkligen försöka att hålla sig för skratt av bilderna som du in så tycker jag också nummer två ni är otroligt vackra! Nu ska jag kolla din bdb

• NoahLeah

Hej.
    Jag har en väninna som nyligen fått sitt första barn och bor i Tallboda. Vet ngn här om det finns ngn öppen förskola el ngn babyaktivitet i området??

NoahLeah skrev 2009-06-10 20:23:20 följande:
    Hej.Jag har en väninna som nyligen fått sitt första barn och bor i Tallboda. Vet ngn här om det finns ngn öppen förskola el ngn babyaktivitet i området??
    Jag tror att det ska finnas både öf och babysång där.
  • NoahLeah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-10 20:24:31 följande:
    Jag tror att det ska finnas både öf och babysång där.
    Bvc borde ha koll på det va?
  • thelifesaviour

Herregud.. Jag ser på fotboll och sambon är inte hemma. Jag skrämmer mig själv.

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
    NoahLeah skrev 2009-06-10 20:25:44 följande:
    Bvc borde ha koll på det va?
    Ja, det borde de nog Det har de iaf här i den stadsdelen som jag bor i
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4