• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-10 20:52:48 följande:
    Nåt undermedvetet måste det vara iallafall, som får deig att begå en sådan handling Ja sitter å kollar på dokumentär på 5an... troende människor som inte änns PUSSAS innan giftemålet, va nån som inte änns höll i handen innan..Jaja det är ju deras val, en får ju hoppas dom inte råkar på nån äckerkyssare som slämmar runt å nästan äter upp en eller ännu värre kör in en stenhård tunga å viftar runt
    haha ibland blir man chockad.kan inte vara kul och gifta sig och killen sen är usel i sängen

nu kallar sängen och tv.ni får ha en bra kväll

passar på att påminna om fika den 18e,klockslag är inte bestämt ännu
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-10 20:52:34 följande:
    Här sitter Rickard med Leonard i famnen och kollar på fotboll. Ungen vaknar till varje gång pappa hoppar till och skriker vid mål. Stackarn!
    Börjar misstänka att det är Leonard ni bestämt er för nu?
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-10 20:56:13 följande:
    haha ibland blir man chockad.kan inte vara kul och gifta sig och killen sen är usel i sängennu kallar sängen och tv.ni får ha en bra kvällpassar på att påminna om fika den 18e,klockslag är inte bestämt ännu
    fast det där me sex innan, ja där kan man ju tänka olika... Om man bara har sex med en person så vet man ju inte "bättre" man har inget å jämföra med å kan ju "nöja" sig med det... Huvudsaken är ju att man attraheras av varandra det kan ju va en fördel liksom
  • dinana
    Fru T skrev 2009-06-10 20:57:17 följande:
    Börjar misstänka att det är Leonard ni bestämt er för nu?
    Haha, ja det blir nog det i alla fall.. har inte orkat leta efter något annat namn. skulle han inte trivas med det så får han väl byta senare =P
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana
    Fru T skrev 2009-06-10 20:56:00 följande:
    Det ska präglas i tid! Du ska se mig när ja kollar hästhoppning på tevin ja hoppar, sparkar å smackar så mannen bara skrattar åt mig
    känner igen det där!
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-10 20:53:00 följande:
    JennyoPatrik: Har tittat på era fina bilder nu, åååå så otroligt vackra ni är! Ni fick många bra och fina bilder Om jag hade varit er så hade jag tagit något av korten där ni kysser varandra och skicka som tackkort för dem blev så otroligt fina!
    Åh tack snälla! {#lang_emotions_flower}
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

Potatismjöl lindrar klåda!

bara så ni vet det

Kan ju va bra å ha i åtanke om ens barn får vattkoppor å sånt där

• Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-06-10 21:59:29 följande:
    Potatismjöl lindrar klåda!bara så ni vet det Kan ju va bra å ha i åtanke om ens barn får vattkoppor å sånt där
    Japp, det gör det! Det hade vi på våra barn när de hade vattkoppor.

Usch, är helt svullen i ansiktet av all gråt, först tittade jag på barnmorskorna-norge o  grät massor, speciellt när en av dem fick göra snitt för det var som att återuppleva mina snitt igen förutom att jag var vaken hela tiden, sen såg vi på greys o jag grät verkligen jättemycket då, som alltid till den serien Jag är väldigt blödig av mig
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

Idag var farmor på besök (alltså Molly å Leonards farmor) och senare även farfar och farbror. När vi nämnde att vi eventuellt skulle ge honom namnet Leonard då tyckte de helt plötsligt att det var fult. Så nu är man lite småless på den familjen. Mina föräldrar och syskon tyckte det var jättefint... men så fort man nämnde det för Rs släkt så vart det fult.

Leonard är väl inte fult?

• LillaLilli
    Fru T skrev 2009-06-10 21:59:29 följande:
    Potatismjöl lindrar klåda!bara så ni vet det Kan ju va bra å ha i åtanke om ens barn får vattkoppor å sånt där
    skönt att du hittat något som hjälper!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4