• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 20:26:33 följande:
    Herregud.. Jag ser på fotboll och sambon är inte hemma. Jag skrämmer mig själv.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Stolt Enbarnsmamma

JennyoPatrik: Hoppas du såg att det var till dig jag skrev, det såg ut som om det var du som skrev inlägget :D hmm, blev lite knas när jag skulle citera ditt inlägg som du skrev igår

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 20:30:08 följande:
    Kanske har jag fått en konstig sjukdom..

Vem vill ge min jordgubbstårta förresten?! I needs it!
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 20:26:33 följande:
    Herregud.. Jag ser på fotboll och sambon är inte hemma. Jag skrämmer mig själv.
    Men jisses människa!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-10 20:40:51 följande:
    Men jisses människa!
    Antaligen tillfällig sinnesförvirring. Bebis kanske gillar fotboll. Sin fars son kanske.
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-10 19:21:33 följande:
    man kan fika utan gardine, tror inte dom smakar så gott ändå...Om ja (vi ) kommer eller ej det svarar ja på när hon är ute
    haha den var bra.

här är man nyss hemkommen från promenaden i regnet.barnen hoppade i alla vattenpölar de fann
  • dinana

Här sitter Rickard med Leonard i famnen och kollar på fotboll. Ungen vaknar till varje gång pappa hoppar till och skriker vid mål. Stackarn!

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 20:46:13 följande:
    Antaligen tillfällig sinnesförvirring. Bebis kanske gillar fotboll. Sin fars son kanske.
    Nåt undermedvetet måste det vara iallafall, som får deig att begå en sådan handling

Ja sitter å kollar på dokumentär på 5an... troende människor som inte änns PUSSAS innan giftemålet, va nån som inte änns höll i handen innan..

Jaja det är ju deras val, en får ju hoppas dom inte råkar på nån äckerkyssare som slämmar runt å nästan äter upp en eller ännu värre kör in en stenhård tunga å viftar runt
  • Stolt Enbarnsmamma

JennyoPatrik: Har tittat på era fina bilder nu, åååå så otroligt vackra ni är! Ni fick många bra och fina bilder Om jag hade varit er så hade jag tagit något av korten där ni kysser varandra och skicka som tackkort för dem blev så otroligt fina!

• Fru T
    dinana skrev 2009-06-10 20:52:34 följande:
    Här sitter Rickard med Leonard i famnen och kollar på fotboll. Ungen vaknar till varje gång pappa hoppar till och skriker vid mål. Stackarn!
    Det ska präglas i tid!

Du ska se mig när ja kollar hästhoppning på tevin ja hoppar, sparkar å smackar så mannen bara skrattar åt mig
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4